پرونده شکایتی علیه امیر رضا خادم در دادسرای رسانه باز است و او هم به عنوان یکی از 3 امضاء کننده قرارداد با شرکت بهنام خودروی کیش چند باری برای ادای توضیحات رفته است.

مهدیه جباری - خبرآنلاین : آنچه در اخبار آمد و  خبر رسمی وزارت ورزش درباره بازداشت یکی از کارکنانش به اتهام فساد مالی ، البته واکنشی بود از سوی این وزارتخانه به تلاش و پیگیری نهادهای امنیتی برای انهدام یک باند متهم به اخاذی در ورزش. اتفاقی که طی آن 3 کارمند دو نهاد وابسته به دولت که مسئولیت هر 3 نفر باید نظارت و مبارزه با ایجاد تخلف در ورزش می شد اما آنچه سبب شده هم اینک برای ادای توضیحات در بازداشت باشند قصور تعمدی از وطایف شان است. آنها چهارشنبه گذشته در عملیاتی ضربتی از سوی نهادهای امنیتی بازداشت و تحویل مراجع قضایی شدند و البته در تمام این مدت وزارت ورزش در جریان این اتفاق نبوده است. آنها اما با چند روز تاخیر به این اتفاق واکنش نشان دادند. واکنشی که خبرگزاری مهر در گزارشی از تغییرات پیش روی وزارت ورزش آن را فراری به جلو نامیده است.

فارغ از آنچه هیاهوی بسیاری راه انداخته ، این روزها اخباری درباره تغییرات در خود وزارت ورزش شنیده می شود. این شخص وزیر ورزش بود که در دیدار با خبرنگاران گفت برای بخش جوانان قصد داشته مشاور جوانش یعنی محمدرضا رستمی را به کار بگیرد اما منصرف شده است . در نبود وزیر ورزش که برای جام جهانی هندبال به قطر رفته است ، همچنان این شایعات درباره تغییرات در جایگاه معاونت ورزش قهرمانی طرخ می شود، شایعاتی که بار قبل شخص گودرزی خیلی جدی درباره اش گفت:« هیچ تغییری نداریم.» و در نهایت هم پست معاونت حقوقی است که خبرسازترین معاونت ماه های گذشته وزارت ورزش بوده است. این روزها امیررضا خادم معاون حقوقی وزارت ورزش کمتر مصاحبه می کند. او که مسئول واگذاری استقلال و پرسپولیس بود ، در این ایام کمتر حرف می زند چون بعد از اتفاقاتی که منجر به بازداشت حمیدرضا سیاسی شد ، حالا او هم پایش به یک پرونده قضایی باز شده است. 

امیر خادم به همراه سیاسی و رحیمی یکی از 3 نفری بود که قرارداد با شرکت بهنام پیشروی کیش را برای اسپانسری پرسپولیس در فصل جاری امضاء کردند. قراردادی که به دلیل عدم اجرای تعهدات مالی اش یک طرفه فسخ شد. این شرکت بعد از مدتی شاکی این 3 نفر شد و بهانه ای بود برای باز شدن پای سیاسی در دادگاه. کسی که حالا نزدیک به دو ماه است در بازداشت موقت مانده تا مشخص شود به چه دلیل 35 میلیارد تومان را در کمتر از 5 ماه برای 3 تیم استقلال ، پرسپولیس و راه آهن هزینه کرده. یعنی پولی بیش از همه هزینه های افرادی چون هدایتی ، انصاری ، زنجانی و ... برای فوتبال در این سال ها. 

خادم اما برای این باید پاسخگو باشد که چرا پای این قرارداد را امضاء کرده است. این قهرمان پیشین کشتی پیش از این در گفت و گوهایی گفته بود برای هر نوع پاسخگویی درباره این قرارداد اماده است و ابایی ندارد. او چند مدتی است که دیگر مصاحبه نمی کند و می گوید دیگر استقلال و پرسپولیس اصلا ارتباطی به وزارت ورزش ندارند و پرونده شان در وزارت اقتصاد بررسی می شود. 

حالا رسانه های ورزشی از این می نویسند که زلزله سیاسی ممکن است دامن این قهرمان کشتی را بگیرد اگرچه او تنها از این بابت باید پاسخگو باشد که چرا قرارداد با این شرکت اسپانسرینگ یکسویه از طرف سیاسی لغو شده است.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 395988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    24 5
    آقای خادم داری چوب بازی کردن با اعصاب هوادارای پرسپولیس رو میخوری وقتی کسی رو میاری رییس هیت مدیره میکنی بعد مدیر عامل که معلوم نیست اصلا قبلا کجا بوده که یهو همه کاره پرسپولیس میشه باید فکر این روزارو میکردی برادر من خدا جای حق نشسته
  • فرهاد 30 از کرمان IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    9 9
    این چه فوتبالیه که همه رو میندازه زندان؟
    • مجيد ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      7 0
      اين زِن باله، هركي تو هرجايگاهي تخلف ميكنه بايد مجازات شه
  • وحید A1 ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    20 6
    خدا جای حق نشسته خادم هرچی سرش بیا حقشه امسال خیلی حرص خوردیم از بلاهایی که سر پرسپولیس آورد
  • مرتضی IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    5 2
    بخدا اه پشت سر ادم باشه خیلی بده کاش مثل رسول خادم بودی خوشحالم رسول مثل امیر خادم نبود کم کم به وزیر هم خواهد رسید دل خیلیهارو بد جوری سوزندین
  • بی نام IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    5 1
    با سلام جناب دكتر خادم : خدا قوت .مسئوليت بسيار سنگيني را پذيرفتيد در صورت انجام واگذاري دو باشگاه چه خوب ،چه بد شما را جابجا ميكنند ولي مهم انجام درست وظيفه است . سر بي گناه بالاي دار ميره ولي بالاي دار هرگز .