مجتبی جباری در آستانه بازی ایران - قطر حرف‌هایی زد که خود قطری‌ها را هم متعجب کرد.یادداشت انتقادی درباره صحبت های او به یکی از خبرهای پر بحث کاربران خبرآنلاین تبدیل شد.

بدون شک اگر آنها خودشان هم می‌خواستند،‌ نمی‌توانستند شب قبل از جدال با ایران این‌گونه علیه ایران و کارلوس کروش تبلیغ کنند.
تحلیل محتوای کامنت های کاربران نشان دهنده نظرات بیشتر منتقدان جباری است که از حرفهای او تعجب کرده و او را به بی غیرتی و وطن فروشی متهم کردند.

کاربری در این زمینه نوشت:وطن فروشی که شاخ و دم نداره. ایمان کاربری بود که با کنایه نوشت:همیشه پای پول در میان است.
یک کاربر هم اگر چه او را هافبک بازی ساز تاریخ ایران دانست، نوشت:. حیف که اخلاق خاصی داشت و با کسی نمی سازد.
در مقابل این نظرات، کاربرانی هم بودند که به حمایت از جباری پرداختند. کاربری بدون نام معتقد بود که جباری حرفی را که زده خیلی از مربیان و کارشناسان هم زدند.

پس از ثبت این نظر، یکی از کاربران در پاسخ به این کامنت، نوشت: اتفاقا بد نیست بذار{جباری} ببینه مردم حالشون از انسانهای خودخواهی فقط زندگی خودشون مهم هست ،حالشون بهم میخوره.من یکی خندم گرفت مصاحبه رو خوندم.این بنده خدا حاضر نبود برای این کشور فقط بدود.
او معتقد بود امثال جباری میان و میرن ولی امثال دایی با سر شکسته، آندو دست شکسته حاضر نشدن میدون رو ترک کنند.
در مقابل این موج نظرات منفی، کامنت هایی هم بود که کناره گیری او از تیم ملی را نشان از درک و فهم او دانست و از این اقدام جباری تقدیر کرد.

در پاسخ به این نظر کاربری این صحبت ها را رد کرد و نوشت: دوست عزیز ایشون در مصاحبشون گفتن که علت انصرافش از تیم ملی ایران این بود که ممکن بود دچار مصدومیت بشه و نتونه برای الاهلی بازی کنه، و الاهلی برام مهم تر از تیم ملی ایران بود، و آرزو کرده که تا آخر فوتبالش در الاهلی بمونه هیچ ارتباطی هم به جایگزن شدن جوانان نداشت.

در ادامه موج نظرات منفی، کاربر دیگری نوشت که جباری از اون دست بازیکنان است که هیچ وقت نزد مردم محبوب نمیشود. کاربر دیگری هم به یاد تمجید های جباری از کی روش در دوران حضورش در تیم ملی پرداخت و نوشت:همین آقا، اون موقع که نفر اصلی توی خط میانی تیم کی روش بود میگفت او حرفه ای ترین و بهترین مربی ایه که باهاش کار کردم. فقط متاسفم که هموطن تو هستم.

در میان نظرات مطرح شده رگه عرب ستیزی هم دیده می شد. کاربری اعراب را دشمنان ازلی و ابدی ایران خواندو کاربر دیگری در نظری کوتاه نوشت: المجتبی الجباری.


عشق وطن هم کاربری بود که نوشت:متاسفم برای بازیکنی که تعصب و عرق ملیشو به چاه های نفتی عربی میفروشه و ترس از مصدومیت توی بازی های ملی باعث میشه که از تیم ملی خداحافظی کنه تا نکنه یه وقت نتونه واسه عربها بازی کنه برای خودم و این دوره متاسفم.کجان امثال خداداد و مهدوی کیا و دایی ها که با تموم سختی و با سرشکسته بازی می کردن فقط به عشق ایران.
طرفداران استقلال هم به صحبت های جباری واکنش منفی نشان دادند. برهام کاربری بود که نوشت: به عنوان یک استقلالی باید بگم حالا می فهمم چرا قلعه نویی این آقا رو انداخت بیرون از تیم.

کاربر دیگری هم با بیان اینکه تقصیر خود ما هواداراس که یه آدم بی جنبه رو بزرگش میکنیم، نوشت:آن روز که پشت سر مظلومی میگفت مربیگری بلد نیس گفتم این فرگوسن هم که بیاد باهاش نمیسازه.
هوادار استقلال
در مقابل این نظرات کاربرانی هم بودند که اگر چه به حرفهای جباری انتقاد داشتند، اما منتقد کی روش هم بودند. یکی از کاربران در مقابل نظرات منفی نسبت به جباری، نوشت:واقعا اجنبی پرست هستید. حالا بزارید باکیروش به یک افتخار بین المللی برسیم بعد بزارید رو سرتون حلوا حلواش کنید.

کاربر دیگری هم نوشت:باید قبول کنیم که ایران فوتبال چشم نوازی بازی نمیکنه و فقط نتییجه گراست .

کاربری دیگری به نام علی رضا هم جباری را بازيكن فوق العاده تكنيكي خواند که صريح الحجه است و این صراحت را برخی نمی پسندند.این کاربر که تاکید می کرد این صحبت ها را قبول ندارد، نوشت: اما بايد تحمل كرد بالاخره تجربه فوتبالي داره و از آموخته هايش باعث گفته هايش به اين شكل مي شود.

در پاسخ به این دو نظر کاربری در حمایت از کی روش نوشت:کسی که به تیم ملی و ملتش پشت میکنه را باید فراموش کرد . این مهمترین چیزی بود که کیروش یاد داد .

مجموعه نظرات کاربران خبرآنلاین را اینجا ببینید.

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 395941

برچسب‌ها