برنامه سفر هفته آینده لاریجانی به همدان

خانه ملت نوشت:

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس، با اشاره به سفر دکتر لاریجانی رئیس مجلس در اواخر هفته آینده به استان همدان، گفت: دیدار با فعالان اقتصادی و روحانیت و ائمه جماعات استان همدان و شرکت در شورای اداری استان بخشی از برنامه‌های دکتر لاریجانی در شهر همدان است.

ابراهیم کارخانه‌ای از سفر دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به استان همدان خبر داد و گفت: این سفر در پایان هفته آینده و احتمالا در روزهای پنجشنبه و جمعه (9 و 10 بهمن) انجام می شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، در تشریح برنامه‌های سفر رئیس مجلس به استان همدان، گفت: دکتر لاریجانی در این سفر با حضور در شهر ملایر در کنگره بزرگداشت شهدای طلبه و دانشجوی شرکت می‌کند.

او ادامه داد: حضور دکتر لاریجانی در شهر تویسرکان بخش دیگری از برنامه‌های سفر رئیس مجلس است که بر این اساس دکتر لاریجانی ضمن حضور در یادواره شهدای تویسرکان، سد سرابی این شهر را افتتاح می‌کند، همچنین دکتر لاریجانی در یادواره‌ شهدای شهر کبودر آهنگ شرکت می‌کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس، با اشاره به برنامه‌های سفر رئیس مجلس در شهر همدان، گفت: دیدار با فعالان اقتصادی و روحانیت و ائمه جماعات استان همدان و شرکت در شورای اداری استان برنامه‌های دکتر لاریجانی در شهر همدان است.

 


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 395853

برچسب‌ها