پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که در این سال ها به خاطر انتقاداتش از مسئولان و مربیان این تیم نامش روی زبان ها افتاده بود، این بار به انتقاد از هافبک جوان تیم و هیات مدیره باشگاه پرداخت.

**بهروز رهبري‌فرد وقتي متوجه شد پيام صادقيان در اردوي امارات چه جنجالي به پا كرده، در مورد شرايط پرسپوليس چند دقيقه‌اي با ما هم‌صحبت شد. كاپيتان اسبق و پيشكسوت ملي‌پوش پرسپوليس گفت: «اينكه پيام صادقيان يا هر بازيكن ديگري به خودش جرأت مي‌دهد هر وقت خواست، پرسپوليس را به هم بريزد به يك مسئله ديگر برمي‌گردد‌؛ اين تيم صاحب درست و حسابي ندارد»
او اضافه كرد: «من بايد براي حميد درخشان، استاد خودم متأسف باشم كه چطور به 2، 3 بازيكن جوان اجازه عرض اندام مي‌دهد. يعني حميدخان نمي‌تواند طور ديگري با اين بازيكنان برخورد كند؟ نمي‌تواند يقه پيام را بگيرد و بگويد ديگر تو را نمي‌خواهم؟ به آمار صادقيان نگاه كنيد، هنوز به اندازه انگشتان يك دست براي پرسپوليس در اين فصل بازي نكرده كه اين همه حاشيه دارد. اصلاً در مورد صادقيان حرف نمي‌زنم، من مجموعه پرسپوليس را مي‌گويم. اگر كسي حاشيه‌سازي كرد، بايد اخراج شود. حرف من اين است.»
او سپس يك مثال ملموس به زبان آورد: «استيل‌آذين را يادتان مي‌آيد؟ آن همه بازيكن خوب داشتيم اما چون تيم نوپا بود، نظم و ترتيب را فراموش كرديم و نتوانستيم به ليگ ‌برتر برسيم. الان پرسپوليس هم همين شكلي شده است. البته آنها ستاره ندارند ولي نظم و ديسيپلين را هم فراموش كرده‌اند. معلوم است كه با اين وضعيت آينده‌اي هم ندارند.»
او اين بار هيأت‌مديره باشگاه را نيز از انتقادهايش بي‌نصيب نگذاشت: «عذرخواهي مي‌كنم كه دوباره از اين جمله استفاده مي‌كنم اما باشگاه بي‌صاحب است. اعضاي هيأت‌مديره يا در حال دور زدن رسانه‌ها هستند تا جوابگوي كسي نباشند و يا اصلاً در جلسات شركت نمي‌كنند كه در جريان امور نباشند. بعضي از آنها فقط عاشق و شيفته جوجه‌كباب با ماست و نوشابه هستند و بعد از ناهار هم بايد سيب و پرتقال بخورند! اين شده وضعيت هيأت‌مديره پرسپوليس. يعني طاهري نمي‌تواند اوضاع را متحول كند؟ نمي‌تواند چند بازيكن حاشيه‌ساز را تنبيه كند؟ نمي‌تواند پول به باشگاه تزريق كند تا 2، 3 بازيكن خارجي خوب بگيرند؟ اگر نمي‌تواند، اصلاً چرا مدير پرسپوليس شده است؟ به‌هر‌حال ما كاري از دست‌مان برنمي‌آيد به غير از اينكه بنشينيم و اخبار زشت از باشگاه پرسپوليس را بشنويم و غصه بخوريم كه چرا هيچ‌كس نمي‌تواند هيچ كاري براي باشگاه محبوب‌مان كند.»
252 41

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 395822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =