پرسپولیسی ها برای ادامه تمرینات خود به مجموعه درفشی فر برمی گردند و کارهای تاکتیکی شان را دنبال خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کاروان پرسپولیس که یکشنبه هفته گذشته راهی امارات شده بود، امشب (یکشنبه) ساعت 22 از شهر دبی به سمت فرودگاه امام (ره) پرواز می کنند. 

در یک هفته گذشته سرخپوشان در اردوی امارات که در شهر راس الخیمه برپا بود، به انجام کارهای بدنی مشغول بودند. همچنین شروع تمرینات تاکتیکی و سرعتی از دیگر برنامه های این تیم تحت هدایت حمید درخشان بود.
پرسپولیسی ها دو بازی تدارکاتی مقابل تیم دوم بنیادکار ازبکستان و منتخب راس الخیمه برگزار کردند که در دیدار اول با حساب 3 بر یک به پیروزی رسیدند و در بازی دوم، میزبان را با حساب 5 بر صفر مغلوب کردند.
آنها عصر امروز(یکشنبه) از راس الخیمه به دبی می روند و با پرواز ساعت 22 به سمت تهران حرکت می کنند. دوشنبه و سه شنبه، تمرینات تعطیل است و شاگردان درخشان از روز چهارشنبه این هفته و در مجموعه درفشی فر کارشان را آغاز می کنند.
از همان روز نیز دو بازیکن خارجی که یک هافبک برزیلی و یک مدافع ازبکستانی هستند، برای انجام تست فنی به تمرینات اضافه خواهند شد. همچنین پرسپولیسی ها روز پنجشنبه یک بازی تدارکاتی دیگر خواهند داشت. این بازی مقابل تیم شهرداری تبریز برنامه ریزی شده تا شاگردان درخشان برای سومین بار آمادگی خود را محک بزنند.

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 395818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =