تسنیم نوشت:

  نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: مسئولان، اقتصاد مقاومتی را نقشه راه نجات وضعیت اقتصادی کشور بدانند تا نقشه دشمنان نقش بر آب شود، شعار دادن خالی خوب نیست و همه مسئولان و قوا باید عزم جدی برای حل مشکلات اساسی مردم داشته باشند.

احمد شوهانی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با تسنیم، با تاکید بر حل مشکلات اساسی و ریشه‌ای مردم توسط مسئولان و ارائه برنامه دقیق برای کمک به قشر ضعیف جامعه، گفت: همه مسئولان و به خصوص دولت باید همت جدی در حل مشکلات معیشتی مردم داشته باشند؛ ما در یک کشور اسلامی زندگی می‌کنیم و مسئولان نیز باید تابع دستورات اسلام در حل معضلات مردم باشند.

وی افزود: اگر بنا بر این باشد که دولت و مجلس هر روز وارد یک مسئله حاشیه‌ای شوند، این وسط مردم قربانی خواهند شد، مردم انتظار رفع مشکلات بیکاری و اشتغال را در کشور دارند. جوانانی هستند که تحصیلات‌شان تمام شده و جویای کار هستند و دولت باید برنامه دقیقی برای این موضوع داشته باشد.

نماینده مردم ایلام در مجلس با بیان اینکه پرداختن به مسائل حاشیه‌ای دولت را از مسیر اصلی خود، یعنی حل مشکلات اقتصادی در کوتاه‌‌مدت و سپس در بلندمدت، که در برنامه‌های انتخاباتی، رئیس‌جمهور قول آن را داده بود، دور خواهد کرد، اظهار داشت: اگر برنامه‌های ارائه شده از سوی دولت کارشناسانه باشد، مجلس نیز با جدیت تمام دولت را در این امر به خصوص در تصویب لوایح یاری خواهد کرد.

شوهانی خاطرنشان کرد: دولت در موضوع بیمه و کاهش هزینه درمان خدمات ارزشمندی را انجام داد که قابل تقدیر است اما باید در همه زمینه‌های اقتصادی با جدیت کار کند و مطمئن هم باشد مجلس دولت را یاری خواهد کرد.

وی با اشاره به کاهش قیمت جهانی نفت، این اقدام را آخرین دسیسه غرب برای زانو زدن ملت ایران و وابستگی به قدرت‌های خارجی دانست و خاطرنشان کرد: دولت، توجه ویژه‌ای به موضوع اقتصاد مقاومتی داشته باشد و آن را نقشه راه نجات وضعیت اقتصادی کشور بدانند تا نقشه دشمنان نقش بر آب شود، شعار دادن خالی خوب نیست و همه مسئولان و قوا باید عزم جدی برای حل مشکلات اساسی مردم داشته باشند.

/212 212

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 395767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام NL ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    2 3
    افرین این شد حرف حساب
  • بی نام A1 ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    2 3
    اقا دستت درد نکنه اینقدر بفکر مردم هستید.