وزارت ورزش و جوانان رسما مبارزه با فساد را با اعلام نام گروهی از مسئولانورزش کشور به مراجع قضایی و بازداشت آنها استارت زد.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ وزارت ورزش محمود گودرزی آغاز عملی مبارزه با فساد در ورزش را استارت زد. حراست وزارت ورزش محمود گودرزی که مسئولیت آن را حسنی خو بر عهده دارد ، بعد از بررسی پرونده های مختلف در ورزش کشور حالا استارت مبارزه با فساد را زده است. مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در اطلاعیه‌ای از دستگیری و بازداشت تعدادی از افراد متخلف و دارای مسئولیت در حوزه ورزش خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است:« در جهت سالم سازی محیط ورزش تعدادی از متخلفان این حوزه بازداشت شدند. دستگیری و بازداشت این افراد متخلف و مرتبط با ورزش که دارای مسئولیت نیز بودند، هفته گذشته و پس از طی مراحل قانونی انجام شده است.این اقدام برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و اجرای سیاست های دولت تدبیر وامید برای سالم سازی و مبارزه با فساد و ارتقا سلامت اداری کشور و با پیگیری مجدانه و موکد وزیر ورزش و جوانان صورت گرفته است.»
اگرچه مسئول وزارت ورزش ششم دی ماه گذشته گفته بود حتی یک برگدرباره اثبات وجود فساد در فوتبال نداریم ، اما از زمان اعلام این بیانیه شایعات زیادی درباره ربط داشتن بازداشتی ها با فوتبال در رسانه ها پیچیده است هرچند وزارت ورزش اعلام کرده به جای گمانه زنی ها ، رسانه ها به انتظار بنشینند چون بزودی اطلاعات دقیق تری درباره این طرح مبارزه با فساد منتشر می شود.

4141

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 395762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    6 0
    .آخه كجاي دنيا يه كارمند مي تونه خونه چند ميليلردي و ماشين چند صد ميليوني داشته باشه يه نگاه به دور و ورت بنداز زيادن ..... خيلي زياد
  • بی نام A1 ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 1
    بعدش كفاشيان فراموش نشه
    • بی نام A1 ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      1 0
      کجای دنیا ضعف فوتبال یه کشور رو به حساب رییس فدراسیون میذارن اخه؟؟؟ مشکل فوتبال کشور پیشکسوتهای بی سوادی هستن که با چسب رازی چسبیدن به فوتبال ول نمی کنن