ایرنا نوشت:

وزیر کشور با اشاره به وجود منابع و ظرفیت های مختلف اقتصادی و مردمی در مناطق مختلف کشور گفت: برای استفاده بهینه از این ظرفیت ها دامنه اختیارات استانداران افزایش می یابد.

«عبدالرضا رحمانی فضلی » روز شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان البرز گفت: اگر اختیارات را بر اساس تعریف ساختارها به استانداران واگذار کنیم، به طور قطع بدون کمک دولت استانها می توانند روند رشد و توسعه را سپری کنند.

او گفت: باید به توانمندی ها و ظرفیت های مردم اعتماد کرد و بستر را برای مشارکت بیشتر آنها در امورمختلف به وجود آورد.

رحمانی فضلی با اشاره به مشکلات و نیازهای آموزش و پرورش در مناطق مختلف کشور گفت: اگر اختیارات لازم به استانداری ها داده شود در عرصه آموزشی هم مشکلات به حداقل می رسد.

وزیر کشور یکی از منابع درآمدی در استان ها را دریافت مالیات عنوان کرد و گفت: با استفاده از این منبع می توان در راه ایجاد زیر ساخت ها از جمله در بخش آموزشی گام برداشت.

او از مدیران دستگاه های اجرایی کشور به ویژه دراستان البرز خواست با ابتکار وخلاقیت به تولید فکر و اندیشه برای پیشبرد برنامه های مختلف بپردازند.

رحمانی فضلی شناسایی منابع جدید درآمدی و تنظیم راهکار مناسب برای جلوگیری از فرار مالیاتی از دیگر وظایف مدیران استانی به ویژه در البرز برشمرد.

وزیر کشور با اشاره به استقرار بیش از سه هزارو 500 واحد تولیدی و صنعتی در استان البرز گفت: اختصاص مالیات دریافت شده از این صنایع برای تامین نیازهای مالی در بخش عمران و ایجاد زیر ساخت ها ضروری است.

او از استاندار البرز خواست در اجرای اقتصاد مقاومتی، یک طرح مناسب برای پیشبرد برنامه ها در این بخش اتخاد کند.

وزیر کشوراز خانواده های پردرآمد کشور خواست برای کمک به بخش آموزشی و سایر نیازهای جامعه، از دریافت یارانه های نقدی خودداری کنند.

در نشست شورای آموزش و پرورش استان البرز، وزیر آموزش و پرورش، نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرج و استاندارالبرز حضور داشتند.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 395663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =