حفر خندق میان کربلا و استان الانبار

منابع عراقی از حفر خندق میان کربلا و استان الانبار خبر دادند


تهران - ایرنا - سرلشکر 'قیس المحمداوی' فرمانده عملیات 'الفرات' عراق که مسوول تامین امنیت شهرهای جنوبی و شرقی این کشور است، اعلام کرد به منظور جلوگیری از نفوذ افراد مسلح از استان 'الانبار' به کربلا، حد فاصل این دو استان خندق حفر و برجک های دیده بانی احداث می شود .

به گزارش پایگاه خبری 'ارم نیوز'، سرلشکر قیس المحمداوی گفت: نیروهای نظامی و امنیتی در شهر کربلا اقدام به تامین امنیت مرزهای شمالی این استان از سمت ' الرحایه و 'النخیب' در الانبار کرده و شروع به حفر خندق و نصب برجک های دیده بانی جدید در این منطقه کرده اند تا مانع نفوذ عناصر مسلح به کربلا شوند .

وی افزود: طرح های امنیتی موجود انعطاف پذیر است و به مرور زمان ممکن است تغییرکند .

سرلشکر المحمداوی تاکید کرد همکاری مردم با نیروهای نظامی و امنیتی بسیار خوب است و دژ غیر قابل نفوذی در مقابل تروریست ها در کربلا به وجود آورده است .

تروریست ها معمولا از مناطق هم مرز با استان کربلا به این استان وارد شده به وسیله خودروهای بمب گذاری شده مردم و اماکن مقدس را هدف قرار می دهند .

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 395487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس A1 ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
    12 10
    احداث خندق بر گرفته از جنگ خندق واقعه ای که در 1400 سال قبل در عربستان اتفاق افتاد ،میباشد .شاید بتوان در کوتاه مدت سدی در مقابل عبور اتوموبل ایجاد کرد،ولی آیا نمیتوان بخشی از آن را پر کرد و عبور کرد؟هرچند مین گذاری هم گردد ؟،مین ها را خنثی میکنند.لشکر صدام که وارد خرمشهر گردید با پر کردن بخشی از نهر خیین وارد خرمشهر شد.وانگهی تکنولژی مانعی برای عملیات خرابکاری نخواهد بود.هلی کوپتر و پهپاد و بالن با سقف پرواز خارج از دید رادارها میتوانند عملیات را انجام دهند.ضمنا" توافقات ایران و امریکا همه چیزرا حل میکند،زیرا پس از توافق ،وجود داعش برای امریکا مفهومی نخواهد داشت.نباید اصول را فدای فرع نمود .مسائل را آگاهانه و زیربنایی باید حل کرد ولی متاسفانه ما همیشه بدنبال فرعیات رفته ایم.
    • بی نام A1 ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
      9 0
      در حال حاضر چاره ای بهتر از ان وجود ندارد . از بین بردن نیروی مخالفی که ریشه در بین مردم مناطق سنی نشین دارد به این اسانی نیست اگر چه امریکا بخواهد .