تیم ملی ایران در آخرین بازی مرحله گروهی جام 2015 دوشنبه در بریزبین به مصاف امارات می رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ایران و امارات تاکنون 15 بار در رقابت های مختلف باهم روبرو شده اند که سهم ایران 11 برد و امارات فقط یک برد بوده و 3 بازی نیز به تساوی انجامیده است. ایران 23 گل وارد دروازه امارات کرده و فقط 4 گل دریافت کرده است.

 ایران در 13 بازی مقابل امارات گلی دریافت نکرده است که آمار فوق العاده ای محسوب می شود. 3 گل امارات در یک بازی دوستانه وارد دروازه تیم ملی شده است.

کریم باقری با 3 گل زده بهترین گلزن ایران در مصاف با امارات بوده است. در بین بازیکنان فعلی نیز هیچکدام سابقه گلزنی به امارات ندارند.

دو تیم تاکنون 4 بار در جام ملت های آسیا باهم روبرو شده اند که 3 برد و یک تساوی برای ایران رقم خورده است؛ برد 3- صفر در جام 1984، برد 1- صفر در جام 1988، تساوی بدون گل در جام 1992 و برد 3- صفر در جام 2011.ایران و امارات چهار سال پیش در  روز 29 دی ماه باهم روبرو شدند که در آن بازی تیم ملی با ترکیب دوم خود 3- صفر امارات را در دوحه شکست داد. آرش افشین، محمد نوری و ولید عباس مدافع اماراتی گلزنان این بازی بودند.

 کارلوس کروش برای اولین بار در تیم ملی ایران مقابل امارات قرار می گیرد. طی چهار سال سکانداری کروش در تیم ملی ، امارات و ایران تا امروز در هیچ مسابقه ای مقابل هم قرار نگرفته بودند.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 395478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هوادار IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
    32 0
    به امید قهرمانی..
  • yaser A1 ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
    34 0
    کاش صدرنشینی مون تثبیت شده بود و با ذخیره هامون بازی میکردیم