ایسنا نوشت:

وزیرکار و رفاه اجتماعی با بیان این که برخی مایلند پول بیشتری دهند تا زمان بازنشستگی دریافتی شان افزایش یابد اظهار داشت: کارهای مطالعاتی این مسئله به جلو پیش رفته است. بنابراین امیدواریم بتوانیم به سرانجام برسانیم.

به گزارش سرویس اجتماعی ایسنا، علی ربیعی همچنین با اشاره به همسان سازی دستگاه‌های بیمه گر گفت: انشاء الله به زودی بخشنامه های آن را انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به این که در حال تدوین بسته سبد اجتماعی هستیم تا همه ایرانیان بتوانند برای آینده خود خرید داشته باشند، خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مهم ، ایمنی از آینده افراد است، به طوری که امنیت روانی برای بهتر زندگی کردن در آینده مطرح شده است.

ربیعی با بیان این که سازمان تامین اجتماعی تعداد زیادی از افراد را تحت پوشش خود قرار داده است ادامه داد: تعدادی از مردم قدرت خرید بیمه اجتماعی را ندارند، به طوری که در نظام چند لایه تامین اجتماعی بسته ای را تعریف خواهیم کرد تا با حمایت دولت مردم بتوانند بیمه مناسبی را خریداری کنند تا تضمین زندگی بهتری برای آن ها باشد.

4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 395468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
    3 1
    لطفا از حقوقهای کلان وغیر واقعی مسئولین سازمان بازنشسنتگی جلوگیری فرمائید طرح ها وراهکارهای غیر قابل اجرا یشکش سما باتغییر رئیس سازمان بازنشستگی در به همان اشنه میچرخد این سازمان یسالهاست که اعتماد واحترام خودرا نبین بازنشستگان ازدست داداه است کافی است کسی با شد وروزانه حرفهای غم آلود آنان را در اداره بازنشستگی بشنود اما دریغ از گوش شنوا
  • هموطن ایرانی IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
    3 0
    بنظرمن دولت درحال حاضرمیتونه ازهرکسیکه بیمه تامین اجتماعی نیست مبلغی دریافت کن برای استارت مثلن ازهرسرپرست خانوار4یا5میلیون بگیره وسابقه کنه برایش بااین سیاست این رقم رقم چشم گیری خواهدشد
  • بازنشسته A1 ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    1 0
    اخه چرااینقدر وعده ووعید پس کی عمل