در یکی از صفحات فیسبوک منتسب به بهزاد فراهانی ، نامه ای خطاب به گلشیفته فراهانی منتشر شده است.

متن این نامه را اینجا ببینید.

تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار با قطر در رقابت​های جام ملت​های آسیا با گل زیبای سردار آزمون در نیمه دوم یک بر صفر از حریف خود پیش افتاد. ویدئوی این گل زیبا در رقابت​های جام ملت​های آسیا را اینجا ببینید.

صحنه این سانحه رانندگی در یک اتوبان روسیه به اندازه‌ای باورنکردنی، معجزه‌آسا و حیرت‌آور است که ترجیح می‌دهیم هیچ توضیحی درباره آن نداده و فقط فیلم را با هم ببینیم. این ویدئو را اینجا ببینید.

رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با بیان این که اصلاحات در سرزمین اعتدال متولد می شود، گفت: محیط سیاسی اصلاحات آمیخته با متانت و طمانینه بوده و اعتدال مبنای فکری اصلاحات است. دیگر اظهارات صادق خرازی رااینجا ببینید.

تاد وود " روزنامه نگار آمریکایی که در نشریات نیویورک پست و مسکو تایمز مطلب می نویسد با اشاره به دیدار روز گذشته جان کری و محمد جواد ظریف وزرای امور خارجه آمریکا و ایران در ژنو، در مطلبی در وب سایت " وسترن ژورنالیسم" می نویسد: نگرانی من از این است که ایران از عجله آمریکا برای رسیدن به یک توافق هسته ای استفاده کند. دولت اوباما به هر قیمتی می خواهد به یک توافق هسته ای با ایران دست یابد. تحلیل روزنامه نگار آمریکایی درباره دیدار ظریف و کری را اینجا ببینید.

بازار خودرو هفته جاری را در شرایطی به پایان می رساند که همچنان سرمای آن بر معاملات سایه انداخته و مشتریان تمایل چندانی به خرید خودرو ندارند.گزارش بازار خودرو را اینجا ببینید.
/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 395450