رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با بیان این که اصلاحات در سرزمین اعتدال متولد می شود، گفت: محیط سیاسی اصلاحات آمیخته با متانت و طمانینه بوده و اعتدال مبنای فکری اصلاحات است.

«صادق خرازی» عصر پنجشنبه در همایش سراسری شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در جمع خبرنگاران درباره انتخابات آینده نیز گفت: قطعا انتخابات آینده از دوقطبی های انقلاب اسلامی خواهد بود.

به گزارش ایرنا او با بیان این که شورای هماهنگی اصلاحات مسوول هماهنگی بین اصلاح طلبان است، گفت: موقعیت امروز اصلاح طلبان یک موقعیت ممتاز است که باید با وحدت و همت آن را ادامه بدهند.

خرازی در ادامه با بیان این که حزب ندا به عنوان جریان جدید اصلاح طلبی در این مسیر حرکت می کند در خصوص ائتلاف اصلاح طلبان ابراز امیدواری کرد.

رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان یادآور شد: همه از وحدت و همگرایی صحبت می کنند و با وجود آقای خاتمی اگر حرف شنوی وجود داشته باشد وحدت شکل خواهد گرفت.

خرازی در پاسخ به سوالی درباره مخالفت ها با حزب ندا گفت: از زمان مصدق تاکنون هر حزبی که متولد می شود با واکنش های بیرونی و درونی روبرو بوده است اما زمان مشخص می کند که احزاب چه جایگاهی دارند، بنابراین رفتار خود احزاب تعیین کننده است.

او با بیان این که تندروی باید از اصلاحات برود؛ در پاسخ به سوالی درباره چرایی حضور برخی محکومان سال 88 در این همایش، یادآور شد: من در این باره موضعی ندارم.

خرازی درباره درخواست ندا برای پیوستن به شورای هماهنگی اصلاحات یادآور شد: ما طبق مرامنامه و اساسنامه خود همکاری می کنیم و معتقد به همگرایی هستیم و هرجا که نخواهیم؛ رسما اعلام خواهیم کرد.

او درباره حضور اصلاح طلبان در انتخابات آینده نیز گفت: اگر شورای نگهبان انصاف به خرج دهد حتما اصلاحات برنده انتخابات آینده است.

این فعال سیاسی درباره محوریت کارگزاران برای اصلاح طلبان گفت: خیر این طور نیست و بنده چنین چیزی نشنیده ام چرا که کارگزاران هم یک حزب است.

خرازی درباره موضع ندا در خصوص حزب اتحاد ملت ایران نیز گفت: ما از هر حزب سیاسی که مجوز بگیرد استقبال می کنیم.

 

 

17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 395443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدعلی IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    10 3
    نمیفهمم کی به ایشون اصلاح طلب گفته.
  • بی نام IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    55 20
    متاسفانه ایشون فقط عنوان اصلاح طلب را یدک می کشند
  • بی نام A1 ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    11 2
    یار قالیباف