ایلنا نوشت:

معاون اول رئیس دولت اصلاحات گفت: ما به مجلسی نیاز داریم که سعه صدر داشته باشد. برای همین برنامه ما در سال آینده پیروزی در انتخابات مجلس است. اگر مشارکت مردم در انتخابات سال آینده مجلس بالای 50 درصد باشد قطعا پیروزی از آن اصلاح‌طلبان خواهد بود.

محمدرضا عارف با حضور در همایش سراسری اصلا‌ح طلبان که به همت شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و در کانون توحید در حال برگزاری است، پیروزی یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران برابر قطر را تبریک گفت که با تشویق حاضران در این همایش روبرو شد.

او در واکنش به پیام سید محمد خاتمی به همایش سراسری اصلاح‌طلبان عنوان کرد: امیدواریم که در آینده بتوانیم نه تنها از پیام بلکه از حضور رهبر اصلاحات استفاده کنیم.

عارف با تاکید بر اینکه هدف ما داشتن مجلسی توانا و مقتدر است، گفت: ما نیاز به مجلسی متخصص و کارشناس داریم که منافع ملی و تلاش برای اجرایی کردن اسناد بالا دستی نظام را در دستور کار خود قرار دهد.


او گفت: ما به مجلسی نیاز داریم که سعه صدر داشته باشد. برای همین برنامه ما در سال آینده پیروزی در انتخابات مجلس است. اگر مشارکت مردم در انتخابات سال آینده مجلس بالای 50 درصد باشد قطعا پیروزی از آن اصلاح‌طلبان خواهد بود.

عارف با تاکید بر اینکه راهی جز اجماع کامل نداریم، گفت: ما درون جریان اصلاحات نیاز به همگرایی و اجماع کامل داریم.

 


17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 395407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهروند ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 31
    انشاالله هرگز چننين اتفاقي نخواهد افتاد. يا مهدي ادركني