ایسنا نوشت:

رئیس سابق موساد نسبت به پیامدهای "فاجعه‌بار" تسلط داعش بر اردن هشدار داد.

 دانی یاتوم، رئیس سابق سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی(موساد) در گفتگو با رادیو ارتش این رژیم عنوان داشت که تل‌آویو نسبت به پیامدهای فاجعه بار تسلط تشکیلات داعش بر اردن هشدار می‌دهد.

وی در ادامه افزود که اراضی اشغالی بیشترین مرز را با اردن دارد و با این وجود اسرائیل کمترین منابع انسانی و مالی را برای تأمین امنیت این مرزها در اختیار دارد و مسئولیت اصلی این قضیه به نظام حاکم اردن باز می‌گردد.

یاتوم تاکید کرد که نظام اردن یکی از ارکان اصلی امنیت اسرائیل به شمار می‌رود که در صورت هدف قرار گرفتن این امنیت، ماهیت اسرائیل نیز در معرض تهدید قرار می‌گیرد.

وی به تلاش ناکام برای ترور خالد مشعل، رئیس دفتر سیاسی حماس اشاره کرده و عنوان داشت که روابط اسرائیل و نظام کنونی در اردن تنها بر هماهنگی‌های امنیتی بنا نشده بلکه در بیشتر موارد در حال توسعه است.

26149

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 395395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    2 2
    داعش محصول کشورهای غربی برای بد نام کردن چهره اسلام میباشد داعشی ها نه تنها مسلمان نیستن بلکه تروریست و جنایت کاران غربی محسوب می شوند که دستان پنهان غربی ها موساد و سازمان های اطلاعاتی آمریکا در بوجود آوردن و تغذیه این گروههای تروریستی نقش اول هستن داعش همان فرانسه و سازمانهای جاسوسی آمریکا هستن ولی دنیا خوب میداند که اسلام دین برادری است اللهم صلی علی محمدوآل محمدزنده باد اسلام دین آخر دین حجت دین عدالت دین محبت دین کرامت دین ائمه دین برکت دین پاک دین غیرت دین خانواده داری دین پاکی دین شهادت دین اعتقاد دین عقیده دین ولایت دین رهبری دین صداقت دین راستی دین بهشتی دین شهدای کربلا دین آزادگی