چرا ایران در بازی با قطر قرمز می پوشد؟/ AFC  مخالفت کرده یا پیراهن ها را دزد برده است؟

ملی پوشان ایران در بازی با قطر پیراهن قرمز به تن خواهند کرد.

آریا صالحی:تیم ملی در بازی امروز مقابل قطر در حالی پیراهن قرمز به تن خواهد کرد که در جلسات هماهنگی و بر اساس قرعه کشی انجام شده شاگردان کروش باید مقابل این تیم پیراهم سفید می پوشیدند.

همین دیروز بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا به نقش پررنگ یوز ایرانی روی پیراهن سفید ملی پوشان ایراد گرفته بود.بعضی از رسانه های استرالیایی این اتفاق را دلیل قرمز پوش شدن ایران مقابل قطر عنوان کرده اند.

اما دلیل دیگری که برای پوشیدن پیراهن قرمز ایران در بازی با قطر مطرح شده به سرقت رفتن لباس های ملی پوشان است.خبرگزاری ایسنا به نقل از رسانه های استرالیایی در این مورد نوشته است: لباس‌های برخی از ملی‌پوشان از جمله لباس‌های دروازه‌بانان تیم ملی به سرقت رفته است، البته در استرالیا وقتی چنین اتفاقی هم رخ دهد، عنوان نمی‌شود که لباس های به سرقت رفته است، بلکه آنها از واژه گم شدن استفاده می‌کنند و وقتی دزدی به اثبات نرسد و دزدی وجود نداشته باشد، واژه دزدی به کار نمی‌برند.در هر حال این که تعدادی از لباس‌های ملی‌پوشان از جمله دروازه‌بانان ناپدید شده است، قطعی است و مسئولان تیم هم صحت آن را تایید کرده‌اند. اما این که به سرقت رفته یا گم شده است، مشخص نیست.

البته یکی از مسئولان تیم ملی عنوان کرد که لباس‌های گم شده، پیدا شده است، اما این که مسئولان ایرانی به چاپ خانه ای در سیدنی سفارش حک شدن اسامی دروازه‌بان‌ها را روی پیراهن ها داده بودند هم صحت دارد.

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 395352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید بجنوردی IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    1 1
    عجب فرهنگی دارن استرالییایی ها؟ تا دزدی ثابت نشده از این وازه استفاده نمیشه اسلام را باید در کشورهای غیر اسلامی یافت