استقبال گرم و باشکوه مردم بوشهر از کاروان تدبیر و امید

رییس جمهوری در مسیر فرودگاه بوشهر تا ورزشگاه شهید بهشتی این شهر، مورد استقبال باشکوه و خودجوش مردم خون‌گرم استان بوشهر قرار گرفت.

به گزارش خبرآنلاين به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، خودروی حامل حسن روحانی از همان ابتدای خروج از فرودگاه به دلیل ازدحام جمعیت استقبال‌کنندگان که از ساعت‌ها قبل در خیابان‌ها آمده بودند، در مسیر استقبال بارها متوقف شد و مردم این شهر با در دست داشتن شاخه‌های گل به رییس‌ جمهوری و هیأت همراه خیرمقدم می‌گفتند.
در مسیر حرکت رییس‌ جمهوری و اعضای هیأت دولت، مردم با در دست داشتن تصاویری از مقام معظم رهبری و رییس دولت تدبیر و امید و پلاکاردها و پارچه‌نوشته‌هایی با شعارهای همچون «دسته گل محمدی به شهر ما خوش‌آمد و صلی علی محمد یاور رهبر آمد، رییس جمهور محبوب به پایتخت انرژی کشور خوش ‌آمدید، رییس جمهور محبوب مقدمتان گرامی»، شادمانی‌شان را از سفر رییس قوه مجریه به استان بوشهر ابراز می‌کنند.

همچنين به گزارش مهر، ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر که محل سخنرانی رئیس جمهور است، مملو از جمعیت است و تقریبا جایی برای اضافه شدن جمعیت وجود ندارد.رئیس جمهور لحظاتی قبل وارد ورزشگاه بوشهر شد.

موسیقی محلی بوشهر در ورزشگاه در حال اجرا است.تعدادی از مردم استان بوشهر با لباس‌های محلی برای دیدار با رئیس جمهور به ورزشگاه آمده‌اند.

مردم بوشهر با شعارهایی همچون «صل علی محمد یار امام خوش آمد»، «صل علی محمد یاور رهبر آمد»، «روحانی روحانی مقدمتان روحانی»،« رئیس دولت ما یاور رهبر ما» و «رهبر فرزانه ما حامی روحانی ما» از رئیس جمهور استقبال کردند.

نشست توسعه سرمایه‌گذاری استان بوشهر با حضور رئیس جمهور، وزرا، مسئولان استان بوشهر و فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از دیگر برنامه‌های حجت‌الاسلام روحانی در بوشهر است.

رئیس جمهور نشستی را نیز با حضور نمایندگانی از اقشار مختلف از جمله نخبگان، خانواده شهدا و ایثارگران، دانشگاهیان و ...خواهد داشت.

حضور در نشست شورای اداری استان بوشهر از دیگر برنامه‌های رئیس جمهور در استان بوشهر است.پایان‌بخش برنامه‌ رئیس جمهور در بوشهر نیز حضور در نشست با اصحاب رسانه استان است.

لازم به ذکر است که اعضای هیئت دولت در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر نیز حضور خواهند یافت و وضعیت اجرای طرح‌ها و همچنین مشکلات و نیازهای استان را از نزدیک مورد بررسی قرار می‌دهند.

 

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 395012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =