ایرنا نوشت:

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران با بیان این که به دنبال همگرایی تمامی اصولگرایان هستیم، گفت: در حال حاضر به وحدت بسیار نزدیک شده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین «سید رضا تقوی» گفت: در حال حاضر این فکر در اصولگرایان ایجاد شده که در کنار هم باشند؛ یعنی همه جریان های اصولگرایی با هم و در کنار هم باشند و همگرایی را مدنظر قرار دهند.

او ادامه داد: همین موضوع که بین احزاب اصولگرا دیدار هایی انجام شده و به عنوان نمونه جمعیت ایثارگران از همه اصولگرایان دعوت می کند یا این که پایداری و موتلفه دیدار می کنند بسیار مناسب است.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور درباره این که آیا جلسات همگرایی اصولگرایان منجر به این می شود که لیست مشترک انتخاباتی ارایه شود یا خیر؟ گفت: در حال حاضر ما فقط همگرایی اصولگرایان را دنبال می کنیم و همگرایی را بالاتر از حزب و گروه می دانیم ؛ هر اصولگرا در هر جای کشور که باشد اصولگرا محسوب می شود چه در جلسات بیاید چه نیاید.

تقوی گفت: شاید در احزاب دیگر هم اصولگرای اصلاح طلب یا اصلاح طلب اصولگرا باشد. ما بر اصول تکیه داریم و در حال حاضر تنها همگرایی اصولگرایان کشور مد نظر است.

اصولگرایان پنجشنبه گذشته در مصلای تهران همایش وحدت برگزار کردند.

 

 


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 394988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =