ایرنا نوشت:

به دنبال تهدیدهای جدید گروه تروریستی داعش علیه کشورهای غربی،اداره پلیس نیویورک در وضعیت هشدار و آماده باش جدی قرار گرفته است.
به گزارش پایگاه اینترنتی شبکه سی بی اس، این اعلام هشدار و آماده باش پلیس نیویورک پس از آن اعلام شد که یکی از سخنگویان گروه تروریستی داعش در اظهارنظر جدید خود از کشورهای غربی از جمله آمریکا، فرانسه، استرالیا وکانادا به عنوان اهدافی برای اعضای این گروه یاد کرد. این سخنگوی داعش پیش از این نیز خواستار حملات تروریستهای داعش به افسران پلیس، سربازان، افسران اطلاعاتی و کارمندان دولتی در کشورهای غربی شده بود.

در همین حال ویلیام براتون کمیسر پلیس نیویورک روز دوشنبه به شبکه سی بی اس گفت:تهدید جدید از سوی داعش علیه کشورهای غربی مطرح شده است. تهدیدی مشابه تهدید سپتامبر گذشته مطرح شده است.به دنبال تهدیدهای سپتامبر حملاتی در کانادا و استرالیا انجام شد. باید به این موضوع اشاره کنم که به دنبال تهدید جدید داعش توصیه هایی به افسران پلیس نیویورک شده است و از آنها خواسته شده تا به طور کامل هوشیار و مراقب اوضاع باشند.

براتون خاطر نشان کرد:تروریستها به دنبال هدف قرار دادن افسران اعمال قانون هستند بنابراین ما به این افسران اعمال قانون توصیه کرده ایم در زمان انجام وظایف شان به شدت مراقب اوضاع باشند.

این مقام پلیس نیویورک افزود: تروریستها همچنان در حال به خدمت گرفتن افراد جدید هستند که این به خدمت گرفتن فقط برای جنگ در سوریه نیست.

براتون گفت که اداره پلیس نیویورک بیش از یک هزار پرسنل دارد که در امور ضد تروریستی و اطلاعاتی فعالیت دارند.

49261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 394939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • nima A1 ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    کشورهای غربی از جمله استرالیا