ایرنا نوشت:

وزیر کشور با بیان اینکه 50 درصد از امور کشور را باید بانوان بر عهده بگیرند گفت: زمینه مشارکت برای بانوان فراهم است.

عبدالرضا رحمانی فضلی در نشست سالانه مشاوران و مدیران کل امور بانوان و خانواده های استانداری های سراسر کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا این زمینه مشارکت را برای بانوان فراهم کرده اید یا خیر افزود: من در این زمینه نقشی ندارم و قانون همه چیز را مشخص کرده است.

وی تاکید کرد: آنچه در حوزه دانشگاه و نقش بانوان شاهدیم بیانگر آن است که بانوان از آقایان جلو افتاده اند.

وزیر کشور همچنین در پاسخ به سوالی دیگری مبنی بر اینکه پیگیری های مربوط به دستگیری عاملان اسیدپاشی به کجا رسید گفت: براساس برنامه ها و اقدامات شورای امنیت و دستورالعمل های تدوین شده نیروی انتظامی به طور جدی پیگیر دستگیری عاملان اسیدپاشی است.

وی در ادامه اعلام کرد: عاملان چند مورد اسیدپاشی اخیر نیز دستگیر شده اند و پیگیری جدی برای دستگیری عاملان اسیدپاشی اصفهان در دستور کار است.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: جهت پیگیری پرونده اسیدپاشی اصفهان همه هفته معاون امنیتی وزارت کشور با مسوولان نیروی انتظامی تهران و وزارت اطلاعات جلسه دارند تا این پرونده به نتیجه برسند.

وزیر کشور همچنین اخبار مبتنی بر انتصاب صالحی امیری به معاونت سیاسی وزارت کشور را رد کرد و در پاسخ به این سوال که چرا در مقابل این انتصاب مقاومت کرده اید گفت: مگر کسی جرات دارد که روی دستور رییس جمهوری حرفی بزند؛ من به شخصه به رییس جمهور علاقه مند و از دستورات ایشان اطاعت می کنم.

رحمانی فضلی در پایان درباره دریافت مجوز فعالیت برای احزاب منحله جهت شرکت در انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی نیز گفت: اخذ مجوز برای فعالیت همه گروه های سیاسی باید با رای گیری کمیسیون ماده 10 احزاب وزارت کشور انجام شود و اگر استعلام های نمایندگان این کمیسیون منفی باشد مجوزی به گروه های درخواست دهنده داده نخواهد شد.

 

17503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 394932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    6 3
    آبروی اعتدال و دولت رو شما یک جا برده اید واقعا برای خودم متاسفم
  • بی نام IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    2 30
    خدا را شکر ایشان وزیر شایسته ای هستند و در انتخابهایشان بسیار صحیح تصمیم می گیرند و خود را وام دار جریانات خاص و مشکوک نمی دانند
  • بی نام A1 ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    4 1
    آقای روحانی شما با حمایت فقط اصلاح طلبان رای اوردید و نه تنها اصولگریان از شما حمایت نکردند شما را هم تخریب می کردند حالا شما نه تنها وزرات کشور را به اصولگریان و مخالفان خود دادید تقریبا اکثر دولت و مشاوران و فرماندارن و استاندارن و پستها را به اصولگریان داده اید...و حتی وزرات علوم را به یک فردی که مورد حمایت کامل اصولگریان و پایداریها بود واگذار کردید و اصلاح طلبان تقریبا هیچ سهمی ندارند...مردم به شما اعتماد کردن...متاسفم...می دانم مثل همیشه انتقاد رای دهندها به آقای روحانی منتشر نمی شوند....