نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره حبس خانگی سران فتنه را غیر قانونی خواند، اما سخنرانی او با شعار مرگ بر فتنه گر همراه شد.

در جریان روز حاشیه ساز مجلس، برخی نمایندگان صندلی های خود را ترک کردند و جلوی ناطق میان دستور حلقه زدند و شعار می دادند تا جاییکه حجت لاسلام محمد حسن ابوترابی فرد، جلسه علنی را قطع و اعلام تنفس کرد.گزارش را اینجا ببینید.

چند بازیگر جدید به جمع بازیگران فیلم سینمایی «سه بیگانه در سرزمین ناشناخته» به کارگردانی مهدی مظلومی و تهیه کنندگی مسعود ردایی اضافه شدند.تصویر لولایی را اینجا ببینید.

حسین هدایتی و علی پروین که می خواهند 21 درصد سهام پیشکسوتان پرسپولیس را بخرند. خبر خبرآنلاین درباره این خرید را اینجا ببینید.

ی تیم ملی ایران در جام ملتهای آسیا درحالی آغاز شد که ایرانی های پرشور ورزشگاه را تقریبا پر کرده بودند. تیم ملی در پایان 45 دقیقه بعد از موقعیت هایی که ساخته بود سرانجام توانست در دقیقه 45 توسط حاج صفی به گل برسد و نیمه اول را با پیروزی به رختکن برود.گزارش پیروزی خوب تیم ملی را اینجا ببینید.

حسن روحانی تا قبل از اینکه رئیس جمهور شود، تصور نمی‌کرد در پهنای جغرافیای ایران زمین ده‌ها پسر خاله، پسر عمه، خواهر‌زاده، برادر‌زاده و... دارد که او در طول عمر 66 ساله‌اش تاکنون آنها را ندیده و از وجود آنها اطلاعی نداشته است.گزارش یکی از روزنامه های صبح درباره اتهامات جدید به رئیس جمهور را هم اینجا ببینید.

 

17212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 394775

برچسب‌ها