یک سال مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی بحث بر سر وحدت در میان اصولگرایان آغاز شده است.

در این زمینه منصور حقیقت پور نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبر آنلاین بر وحدت همه جانبه اصولاگرایان در انتخابات مجلس آینده تاکید کرد و گفت:هم چنان تلاش هایی در زمینه رسیدن به انسجام اصولگرایان در مجلس صورت می گیرد.

وی افزود:در دوره های قبلی مجلس و ریاست جمهوری هیچ اتفاق مهمی برای اصولگرایان رخ نداد و این طیف نتوانستند  به تفاهم برسند. ما باید با ایجاد ساز و کار های مناسب بتوانیم یک لیست جامع و واحد ارائه دهیم. که انشا الله در این دوره ریاست جمهوری اصولگرایان بتوانند به نتیجه مطلوب و دلخواه خود برسند.

حقیقت پور گفت:ما در ایجاد طیف اصولگرایان در مجلس به دنبال افرادی هستیم که برای ما و مردم موثر باشند. همچنین بر پایه مولفه های واقعی انتخاب شده باشند و دارای توانمندی در زمینه های مختلف باشند. در روند اتحاد باید همه همدیگر را قبول داشته و تحمل کنند و با بهانه گیری به اختلافات دامن نزنند.

همچنین سید حسین نقوی حسینی سخنگو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت گو با خبرنگار خبر آنلاین تصریح کرد: در حال حاضر اصولگرایان حرکت جدید و هماهنگی را با مدیریت آقای تقوی آغاز کرده اند و قدم های خوبی  در راستای وحد اصولگرایان شکل گرفته است و همگی در زیر یک چتر خواهان رسیدن به یک نقطه مشترک هستند.

وی افزود:هنوز رسیدن به فضای انتخاباتی مجلس در کشور  فاصله زیادی داریم و نمیتوانیم یک لیست واحد از نمایندگان ارائه دهیم همچنین مشخص کردن نام کاندیدای اصولگرا هم خیلی زود است .

29215

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 394664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    4 70
    اصولگرایان هر چه زودتر پیوند خود را محکم کنید که در راه دفاع از ایران و اسلام باید محکم و سرسخت بود و کشور را به دست نامحرمان نسپرد و کساینکه با لباس روحانیت دست در دست دختران می دهند و مصافحه می کنند
    • بی نام A1 ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      22 3
      اره پیوند خودتون رو محکم کنید که 8 سال کم خون دل به مردم خوروندید و کم بیت المال رو به یغما بردید و زد وبند کردید و کم موجبات تنفر جامعه جهانی رو فراهم کردید ایندفه توفیق پیدا می کنید بیشتر به مردم خدمت کنید فقط اگه مثل انتخابات پارسال پیوندتون رو محکم کنید که دیگه عالی میشه واقعا
    • azad IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      1 3
      الان دوستی جامعه جهانی رو پیدا کردید و تنفر مردم خودمون رو . کدوم بهتر ه
    • بی نام IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
      2 0
      خیلی دوست دارم بدونم چی تو اون مغزت میگذره، به خدا یکی از آرزوهامه که یه موجود خیلی خیلی کوچیک بشم که بتونم برم تو مغزت ببینم اون تو چه خبره
  • دوستداروحدت ملی A1 ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    10 2
    ایجاد وحدت بایدبین تمام ملت ایران شکل بگیردنه بین یک گروه اقلیت برای بلعیدن کشور
  • مراد A1 ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    20 3
    اتحاد شما میشه 8 سال احمدی نژاد. هزاران مورد تخلف و بی قانونی و اختلاس