دبیر کل موتلفه: وزارت کشور باید مراقب فعالیت اعضای احزاب منحله باشد/ نباید به آمریکا اعتماد کنیم

نسیم آنلاین نوشت:

حبیبی گفت: وزارت کشور باید مراقب فعالیت‌های اعضای احزاب منحله باشند. دبیرکل حزب موتلفه گفت: آغاز فعالیت برخی فعالین احزاب منحله برای وزارت کشور یک هشدار جدی است. تحت هر شرایطی نباید به آمریکا خوش‌بین بود چرا که اعتماد به غرب بی‌دلیل است.

محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه با اشاره به خبر مرگ پادشاه عربستان و تأثیرگذاری این اتفاق در منطقه نوشت: برای جایگزینی پادشاه عربستان اگر شاهزاده ای مانند پادشاه قبلی بر سر کار بیاید آش و کاسه همان خواهد بود، اما اگر یک تحول بنیادین بر اساس مبانی اسلامی صورت گیرد احتمال دارد تغییراتی صورت گیرد و این تغییرات قطعأ در روابط منطقه و تأثیر گذاری بر شرایط آن تأثیر خواهد داشت.

او با بیان اینکه تحریم‌های اخیر آمریکا قابل پیش بینی بود، گفت: تحت هر شرایطی نباید به آمریکا خوش‌بین بود، اعتماد به غرب اعتمادی بی دلیل است چرا که آنها در طول 35 سال گذشته اگر اقدامی را علیه جمهوری اسلامی ایران و انقلاب انجام نداده‌اند به این دلیل بوده که نتوانسنتد نه اینکه نخواسته باشند.

دبیرکل حزب موتلفه در خصوص تأثیرگذاری این تحریم‌ها در روند مذاکرات هسته‌ای گفت: غرب اگر بداند با یک اقدام نظامی و غیر نظامی می‌توانند ضربه به جمهوری اسلامی بزند قطعا ذره‌ای تردید نمی‌کنند، ما در این مذاکرات با برخی از اعضا که صفت گرگ دارند مواجه هستیم در نتیجه باید بدانیم چیزی مانند نیش عقرب در نهاد آنهاست، در حال حاضر نیز که شاهد اقدام جدید آمریکا در خصوص اعمال تحریم 9 فرد و شرکت هستیم باید به گونه‌ای برنامه‌های خود را تنظیم کنیم که آنها بدانند اینگونه تحریم ها نمی‌تواند اثر تعیین کننده درمجموعه انقلاب داشته باشد.

حبیبی در پایان آغاز فعالیت برخی فعالین احزاب منحله را برای وزارت کشور یک هشدار تلقی کرد و گفت: در دولت‌های گذشته برخی ازروزنامه‌های زنجیره‌ای که ضدیت با اصل انقلاب داشتند بعد از تعطیلی آن، افراد با نامی جدید روزنامه را راه می‌انداختند، اکنون شرایط مشابه آن روزنامه‌ها را در معرفی برخی احزاب می‌بینیم که با عنوانی جدید به صحنه آمده‌اند اما اعضای آن از فعالین سابق احزاب منحله هستند، وزارت کشور باید مراقب باشد این اتفاق در خصوص احزاب رخ ندهد.

 

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 394630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی A1 ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    21 1
    ایشان کار دیگه ایی ندارند؟ روزی 5 بار مصاحبه و نسخه پیچیدن برای همه
  • بی نام FI ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    1 28
    درود بر موتلفه که امید قلب جوانان است