ایسنا نوشت:

یک نماینده اصولگرای مجلس گفت که دولت و مسئولان باید از تمامی نیروهای داخلی جهت پیشبرد کارها و آبادانی کشور استفاده کنند.

سید باقر حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درجمع مردم قم و تاکیدات ایشان در خصوص وحدت میان تمامی نیروهای داخل کشور گفت: رهبر معظم انقلاب در این بیانات چند نکته‌ی قابل تامل را اشاره کردند که یکی از مهمترین آنها این است که نباید وجود احزاب و جناح باعث شود که همدیگر را کنار بزنیم و از توانمندی‌های یکدیگر استفاده نکنیم.

وی افزود: بر این اساس باید دولت از کسانی که توانمندی لازم را دارند استفاده کرده و آنها را به جرم این که عضو گروه سیاسی دیگری هستند وتفکرات دیگری دارند نخواهد حذف کند، این رویکرد باعث می‌شود که از توانمندی تمامی نیروهای داخلی استفاده شود.

نماینده مردم زابل تاکید کرد: باید از تمامی کسانی که نظام جمهوری اسلامی را قبول دارند در جهت سربلندی کشور و پیشرفت وآبادانی نظام استفاده کرد، بنابراین باید تمامی نیروهای داخلی در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی با یکدیگر تعامل و وحدت داشته باشند.

این عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین به بیانات مقام معظم رهبری در کنفرانس وحدت اسلامی اشاره و اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب دراین همایش بر این موضوع تاکید داشتند که جهان اسلام باید با محوریت اشتراکات بسیار زیادش دست در دست یکدیگر داده و در مقابل دنیای کفر واستکبار بایستند.

وی ادامه داد: رهبری فرمودند که دشمنان ما علیه یک کشور اسلامی از کشورهای مسلمان دیگر یارگیری می‌کنند،بیعتا اگر وحدت وجود داشته باشد این اتفاق نمی‌افتد.

حسینی توضیح داد: وحدت بدان معنا است که اگر کشوری بخواهد علیه کشور مسلمان دیگری اقدام کند تمام مسلمانان یکپارچه و متحد درمقابل آن کشور مسلمان ایستاده واز آن کشور مسلمان دفاع کند.

به گفته‌ی وی، دشمنان با نبود وحدت میان جهان اسلام توانستند گروهک‌هایی همچون القاعده وداعش و طالبان را از بین مسلمانان تشکیل داده و آنها را به جان مسلمانان بیاندازند، البته اثرات این اقدام را غربی‌ها به دلیل حمایتشان از این تروریست‌ها دیده‌اند.

این عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان به اتفاقات تروریستی اخیر در فرانسه اشاره و خاطر نشان کرد: حمایت از تروریست باعث شد که تحرکات اخیر تروریستی در فرانسه به وجود آید به طوری که افراد وابسته به القاعده این کار را انجام دادند، آنها به این صحبت ما اکنون رسیده‌اند که نباید از تروریست حمایت کنند.

 

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 394614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =