ایسنا نوشت:

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: حذف یکباره یارانه‌ها از سوی مجلس مطرح نیست و سیاست ما رفتن به سوی هدفمندسازی واقعی یارانه‌ها خواهد بود.

غلامرضا تاجگردون در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: یکی از معایب بودجه سال 94 حذف نشدن پر درآمدها از یارانه می باشد که در فضای فعلی مجلس پیشنهادات متفاوتی مطرح است.

رییس کمیسیون تلفیق بودجه 94 اظهار کرد: دولت این ذهنیت را دارد که این بخش باید از هدفمندی‌ یارانه‌ها حذف شوند و مجلس هم ضرورت آن را می بیند لذا باید این بحث دنبال شود.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس عنوان کرد: تلاش می شود به اقشار آسیب‌پذیر جامعه و بحث اشتغال بیشتر توجه شود و فعلا فضای عمومی به این سو است.

وی ادامه داد: با توجه به کاهش قیمت نفت تقریبا از نظر بنزین و گازوئیل قیمتها به قیمت واقعی نزدیک شده و فکر نمی‌کنم افزایش قیمت حامل‌های انرژی صورت بگیرد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی درباره راهکارهای خروج بانکها از بنگاهداری در شرایطی که نقدینگی در بازار سرمایه وجود ندارد بیان کرد: من معتقدم که این اتفاق در دو سال رخ نمی‌دهد و این ظرفیت در بازار سرمایه وجود ندارد.

تاجگردون اضافه کرد: اگرچه دولت پیشنهاد این موضوع را داده و در کمیسیون تصویب شده اما چون منابع لازم در بازار سرمایه وجود ندارد من معتقدم این اتفاق بخصوص در دو یا سه سال رخ نمی دهد.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 394540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =