واحد مرکزی خبر نوشت:

خبرنگار سی ان ان وضع پاریس پایتخت فرانسه را در جریان گروگانگیری های اخیر به صحنه جنگ تشبیه کرد و گفت پاریس در پی حوادث اخیر به شدت شوکه شده است.
ایسا سووارس خبرنگار شبکه سی ان ان در پاریس در مصاحبه با این شبکه گفت حملات اخیر در پاریس بی سابقه بود و ترس و وحشت را در خیابان های پاریس می توان حس کرد. برخی از گروگان ها در محل فروشگاه مواد غذایی گفته اند گروگانگیر به انواع سلاح های مدرن و خودکار مجهز بود و گویی برای حضور در میادین جنگی آماده شده بود. صاحب فروشگاه هم گفته است عامل گروگانگیری را می شناسد چون روز قبل از عملیات گروگانگیری به این فروشگاه تردد داشته است.
خبرنگار سی ان ان افزود بعد از یک روز تراژیک و بسیار دشوار در پاریس و بعد از ساعات طولانی شب گذشته وضع در پاریس به حالت عادی بازگشت و پلیس و نیروهای امنیتی بعد از کشتن عامل گروگانگیری در فروشگاه مواد غذایی و آزادسازی گروگان ها موانعی را که در خیابان های مختلف ایجاد کرده بودند جمع آوری کردند و وضع آرام آرام به حالت عادی بازگشت اما مناطقی که در آنها گروگانگیری به وقوع پیوسته است همچنان مسدود هستند.
خبرنگار سی ان ان گفت یکی از متهمان حملات اخیر در پاریس زنی است که همچنان تحت تعقیب است و جزئیات بسیار اندکی درباره وی و چگونگی فرار وی از محل گروگانگیری در دست است. گفته می شود وی در طول یک سال گذشته بیش از پانصد بار با عامل گروگانگیری در فروشگاه تماس تلفنی داشته است. سؤالات زیادی درباره چگونگی فرار این زن از محل گروگانگیری مطرح است.
بر اساس این گزارش، یکی از گروگان ها در فروشگاه مواد غذایی در پاریس تلاش کرده است گروگان ها را از محل خارج کند اما گروگان ها به علت ترس شدید نتوانسته اند از آن جا خارج شوند و در نهایت بیش از پانزده نفر از گروگان ها برای مدت پنج ساعت در بخش سردخانه فروشگاه خود را مخفی کرده اند.

49261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 394447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =