نسیم آنلاین نوشت:

آیت‌الله جنتی گفت: این حقه‌بازی است که برخی قضیه فتنه را به انتخابات ربط می‌دهند. دبیر شورای نگهبان در حرم شاهچراغ(ع) افزود: برخی به دنبال انحراف کشیدن فتنه هستند. اگر قدرت رهبر معظم انقلاب نبود وضعیت ما به دوران بدتر از شاه رسیده بود. قدرت رهبری، آمریکا را ترسانده است.

آیت‌الله احمد جنتی امشب در مراسم جشن تلبس 70 طلبه جوان که در حرم شاهچراغ(ع) به مناسبت میلاد پیامبراکرم(ص) برگزار شد، گفت: امروز باید با تمام وجود شکرگذار باشیم که از رهروان و شیعیان پیامبراکرم(ص) هستیم، امروز اگر هدایت انبیا نبود بشر دست به هر کاری زده بود و از آن خونخوارتر نیز کسی نبود، پیامبر(ص) به مردم دوران زمانه خود به خصوص فقرا و مساکین عزت داد و حکومت اسلامی را تشکیل دادند،باید امروز با الگوگیری از شیوه پیامبر(ص) به مردم جامعه خدمت کنیم.

دبیر شورای نگهبان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه باید قدردان حکومت اسلامی در ایران باشیم، گفت: امام خمینی(ره) دنیا را تکان داده و به نوعی اسلام را زنده کرد و امروز قدرت رهبری، آمریکا را ترسانده است، هرجا می‌خواهد آتش روشن کند نفس رهبر معظم انقلاب آتش را خاموش کرده است، اگر قدرت و هدایت رهبر معظم انقلاب نبود در زمان فتنه ما به دوران شاه و 100 رده بدتر از آن رسیده بودیم و تمام حزب‌اللهی‌ها منزوی شده و خانواده معظم شهدا سرکوب می‌شدند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رهبر معظم انقلاب در هرجایی که مردم می‌خواهند منحرف شوند با بصیرت‌افزایی مردم جامعه را هدایت کرده‌اند، اینها حقه‌بازی است که برخی قضیه فتنه را به انتخابات ربط می‌دهند، در فتنه 88 که شعار علیه نظام و ولایت فقیه سرداده و پرچم امام حسین(ع) را به آتش کشیدند به دنبال براندازی نظام بودند.

دبیر شورای نگهبان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر از آیت‌الله ایمانی، نماینده ولی فقیه در فارس و سید علی‌اصغر دستغیب عضو مجلس خبرگان رهبری و تولیت حرم شاهچراغ(ع) به منظور برگزاری برنامه مشترک عمامه‌گذاری طلاب گفت: روحانی باید خدمتگذار باشد و هرکاری از دستش برآید برای مردم انجام داده و در راه حفظ نظام و اسلام از هرکوششی دریغ نکند، امروز امامان جماعت باید با یکدیگر اتحاد داشته و همواره دغدغه آنان رفع مشکلات مردم و خدمت به آنان باشد.

 


231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 394254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اسکندر A1 ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    58 1
    "...در هرجایی که مردم می‌خواهند منحرف شوند با بصیرت‌افزایی مردم جامعه را هدایت کرده‌اند" سوال من اینست: چرا مردم می خواهند منحرف شوند؟ مکانیزم بصیرت افزایی چیست؟
  • بی نام SK ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    55 2
    جل ال خالق . آدم واقعا دیگه نمیدونه از این همه تناقض چی بگه . 5 سال داشتید از انتخابات 88 فتنه فتنه بگید . حالا میبینید یکی مثل مطهری با استدلال ها ی کاملا قانونیش تمام حرف هاتون رو زیر سوال برده دارید یواش یواش حرفتون رو عوض میکنید تا اشتباهاتتون رو سرپوش بذارید ؟ . خبر آنلاین این نظر واقعا چه مشکلی داره که داشتی سانسورش میکردی؟ هنوزم تصمیم نگرفتی منتشرش کنی یا نه ؟ منتشر کن ما هم جزوی از این مردم هستیم که مخالف جنتی هستیم و کارهای اشتباهش رو قبول نداریم
  • بی نام IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    47 5
    آقا شما در پشگاه خدا هنوز یک کلام هستید امیدوارم روزی خدا هم فقط یک کلام با شما بر خورد کند .
  • بی نام JO ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    36 0
    به انحراف کشیدن فتنه؟؟؟
  • دانیال داوری دانا IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    7 35
    علیرغم ارادت وافری که به حضرت آیت الله دارم ، معتقدم اختلافات از جایی شروع شد که اعضای نهاد محترمی که قاضی و داور انتخابات هست ، به صراحت از یه کاندیدای خاص حمایت کردند.
  • محمد ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    43 2
    اين فتنه هم شده عجب چماقي ؟!! تا كي قراره ادامه پيدا كنه اين داستان مسخره
  • صباغی A1 ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    44 0
    نمی دانم اگر فتنه 88 نبود شماها راجع به چه چیزی می خواستید صحبت کنید؟
  • سرور A1 ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    3 51
    نمی دانیم چرا دولتمردان کشورمان برای یک دفعه که شده از فتنه سال 88 و به اتش کشیدن پرچم امام حسین وبه اتش کشیدن بیت المال وکشته شدن عده ای بیگناه سخنی نمی گویند ما از انها می خواهیم که در مورد فتنه صحبت کنند
  • مسلمان IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    21 0
    ارایه تعریفی مشخص و شفاف در مورد فتنه و فتنه گری؛ از رانده شدن عمدی بخش عمده ای از جمعیت کشور به اردوگاه ضد انقلاب جلوگیری میکند. رای دادن در انتخابات ۱۳۸۸ به آقای مهندس موسوی؛ نخست وزیر ۸ ساله اول انقلاب؛ دلیلی بر فتنه گر بودن و ضد دین بودن رای دهنده نیست. لطفا ؛ در تفکیک دشمنان استقلال کشور و متجاوزان به حریم دینی ملت مسلمان ایران از معتمدین ملت و مردم عادی رای دهنده؛ دقت و احتیاط بفرمایند.
  • بی نام A1 ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    45 0
    فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه چه خبره بابا اگر بود چرا بود اگه نیست چرا حرفشو می زنید .بابا ما مشکل داریم تو معاش وزندگی مون .حرف حساب بزنید .خسته شدیم .صبح فته شب فتنه .بسته دیگه فکر اب وهوا مردم باشید چقدربه فکر خودتون هستید .بابا این همه پلیس ونیروی انتظامی وبسیج وسپاه خجالت داره هی فتنه فتنه فتنه فتنه می کنید مگر اینها خواب هستند .بد ه یکی بشنوه میگه این مملکت قانون نداره .بس کنید
  • بی نام RO ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    1 54
    درسته کاملا خدا شما رو حفظ کنه .