فارس نوشت:

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: اصولگرایی حزب نیست جریان مربوط به انقلاب و ولایت‌فقیه است.

حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی عضو جامعه روحانیت مبارز در همایش همگرایی اصولگرایان که صبح امروز (پنج‌شنبه) برگزار شد، با بیان اینکه اصولگرایی حزب نیست، بلکه جریان مربوط به انقلاب و ولایت‌فقیه است، گفت: اصولگرایی همه احزاب اصولگرا را زیر چتر خود می‌آورد و ماورای احزاب حرکت می‌کند.

او ادامه داد: اصولگرایی معتقد است کشور باید بر اساس ارزش‌ها اداره شود؛ ما یک جریان حمایت از نظام راه‌ انداخته‌ایم و در این مسیر دست همه مؤمنین را به گرمی می‌فشاریم.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه اصل باید بر گفت‌وگو باشد نه منازعه، گفت:‌ از این رو قهر راه‌حل مناسبی نبوده و انسداد می‌آورد؛ از این رو سیاست‌ورزی هنر کار با مخالف است و اگر این ویژگی را نداریم باید از سیاست خداحافظی کنیم.

حجت‌الاسلام تقوی با بیان اینکه در نقد نباید از اخلاق و قانون عبور کنیم، گفت: همواره باید منافع ملی را بر منافع جناحی ترجیح دهیم.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 394186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد IR ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    4 0
    قرآن کریم: چرا به چیزی که میگوئید عمل نمی کنید؟ جناب آقای تقوی شما وهمفکرانتان بدترین توهینها وتهمتها را به رقبای خودتان زده اید وامروز از اخلاق در سیاست حرف می زنید؟ بازهم نیاز به رای مردم پیدا کردید زبانتان نرم شده است؟ و ....