تسنیم نوشت:

نام بیل کلینتون بیش از ۲۰ مرتبه در ایمیل بانکدار آمریکایی که متهم به دست داشتن در پرونده سوءاستفاده جنسی پسر ملکه انگلیس است، دیده شده است.
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از واشنگتن تایمز، مقاماتی که درحال بررسی پرونده جفری اپستین، بانکدار آمریکایی و ارتباط وی با برده‌داری جنسی پسر ملکه انگلیس از یک دختر نوجوان هستند به مدارک جالبی دست یافته‌اند که از آن جمله می‌توان به رد و بدل شدن 21 تماس تلفنی و ایمیل بیل کلینتون، رئیس‌جمهور سابق آمریکا و داگ بند، مشاور شخصی وی با این بانکدار آمریکایی اشاره کرد.
با توجه به مدارکی که در دادگاه ارائه شد فایل این تماس‌ها در ایمیل اپستین یافت شد. اپستین 61 ساله در سال 2008 نیز به جرم آزار جنسی دختران زیر سن قانونی در فلوریدا محکوم شد.
اپستین به روابط خود با افراد مشهور و قدرتمند ادامه داد و حتی پس از زندان نیز این ارتباطات با برخی از این افراد قطع نشد که از آن جمله می‌توان به شاهزاده اندرو، فرزند ملکه انگلیس اشاره کرد که اخیرا به سوءاستفاده جنسی از ویرجینیا رابرت در زمانی که تنها 17 سال سن داشت متهم شده است.
هرچند کلینتون از سال 2005 و اندکی پس از بازداشت اپستین به جرم آزار جنسی ارتباط خود را با وی قطع کرد اما پیش از آن و در سال‌های بین 2002 تا 2005 کلینتون سفرهای مشترک زیادی را به همراه اپستین و جت شخصی وی تجربه کرد.
ویرجینیا رابرت اعلام کرده در دوران نوجوانی به‌عنوان برده جنسی مورد سوء استفاده قرار گرفته و از همین رو در دادگاه از شاهزاده اندرو به‌عنوان یکی از افرادی که وی را مورد سوء استفاده جنسی قرار داده نام برده است. این زن که به دادگاهی در فلوریدا مراجعه کرده بود اعلام کرد یک بانکدار آمریکایی با نام جفری اپستین وی را در اختیار افراد پولدار و دوستان قدرتمندش قرار داده است.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 394070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    5 1
    مرد خوشتیپ غربی ...
  • بی نام A1 ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    3 0
    حالا تقصیر کیه هیلاری یا بیل