تذکر نماینده بوشهر به نیروی انتظامی: تجمع هیات های مذهبی به خاطر کنسرت موجب برخورد ناشایست پلیس شد

خانه ملت نوشت:

نماینده مردم بوشهر در مجلس شوری اسلامی،‌ با انتقاد از برخورد ناشایست نیروی انتظامی با نیروهای مذهبی در بوشهر، گفت: به اعتقاد بنده برخورد نیروهای انقلاب با نیروهای حقیقی مدافع انقلاب برخوردی ناشایست بود که زمینه اختلاف مابین کسانی را به وجود آورد که هر دو در کنار هم باید با مخلان نظم و امنیت مبارزه کنند.

عبدالکریم جمیری در نشست علنی امروز (چهارشنبه 17 دی ماه) مجلس شورای در تذکری شفاهی با تبریک هفته وحدت، میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، خطاب به وزرای کشور و فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در جمعه شب گذشته به مناسبت برگزاری کنسرت در شهر بوشهر به واسطه عدم مدیریت به موقع و بجای مدیر ارشد استان و مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فضایی بسیار نامناسب برای سوء استفاده دشمنان نظام و انقلاب به وجود آمد.

نماینده مردم بوشهر در مجلس شوری اسلامی با بیان اینکه اگر مدیریت شایسته‌ای درخصوص کنترل کنسرت وجود داشت، چنین اتفاقی نمی‌افتد، گفت: هیات‌های مذهبی شب قبل از برگزاری کنسرت اعتراض خود را اعلام و نشان داده بودند ولی متاسفانه بی‌توجهی شد و با تجمع این عزیزان در هنگام برگزاری کنسرت موجب برخورد نیروی انتظامی با عموم معترضان شد.

او گفت: به اعتقاد بنده برخورد نیروهای انقلاب با نیروهای حقیقی مدافع انقلاب برخوردی ناشایست بود که زمینه اختلاف مابین کسانی را به وجود آورد که هر دو در کنار هم باید با مخلان نظم و امنیت مبارزه کنند.

جمیری گفت: اگر تذکر نیروهای دلسوز توسط مدیران پذیرفته می‌شد حساسیت‌های مردم تشدید نمی‌شد و قطعا چنین مساله‌ای اتفاق نمی‌افتاد.

عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی گفت: از مجلس می‌خواهیم حادث مذکور را بررسی کرده و از این‌ پس برگزاری چنین برنامه‌هایی را با حساب و کتاب دقیق‌تری مجوز داده شود تا شاهد چنین حوادثی در بوشهر نباشیم.

 

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 394067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    57 2
    وظیفه نیروی انتظامی جلوگیری از هرج ومرج و امنیت است قانونگذار باید حمایت کند
  • بوشهری IR ۰۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    43 0
    اقای نماینده منظور از هیت مذهبی تو بوشهر همان برادران بسیج مسجد توحید ومسجد قران است که جلوی کنسرت تجمع کرده بودن ومانع ورود مردم به سالون شدن/
  • بی نام A1 ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    11 0
    هیچکس فراقانون نیست اقای نماینده