نمایندگان از توضیح ظریف قانع شدند/کریمی قدوسی:من قانع نشدم

امروز محمد جواد ظریف برای پاسخ دادن به سوالات 40نفر از نمایندگان به صحن علنی مجلس رفت.

به گزارش خبرآنلاين، سوال از وزير را جواد کريمي قدوسي نماينده مشهد مطرح کرد. وي که سابقه انتقادات تند و تيز در مسئله هسته اي را در کارنامه خود دارد اين بار از رئيس دستگاه ديپلماسي پرسيد: آقای ظریف! چرا با وجود منع مجددا با آمریکا مذاکرات دوجانبه داشتید؟

کریمی قدوسی در بیان جزئیات سؤال خود با بیان اینکه نمایندگان در طول سال گذشته چهار بیانیه با هزار امضا پیرامون مذاکرات هسته‌ای داشته‌اند، گفت: در تیر ماه گذشته در مقاله خود در روزنامه لوموند، نوشتید، ما آمده‌ایم تا با کاهش توانمندی‌هایمان، از شما رفع نگرانی کنیم، این برنامه‌ها با مشورت دانشمندان هسته‌ای غیر ایرانی تهیه شده، این مقاله توسط سایت وزارت خارجه کشورمان ترجمه شده و موجود است، چرا اکثر زمان مذاکرات یک سال گذشته متوجه مذاکره با آمریکا شیطان بزرگ شد و سایر کشورهای 1+5 در اولویت دوم بودند؟ چرا می‌گویید اگر با ما و آن دولت کنار نیایید، 16 ماه دیگر در انتخابات آینده مردم ایران به جریان ضد غربی رای می‌دهند، مگر شما جریان غربی هستید که قرار است جریان ضد غربی سر کار بیاید؟

کریمی قدوسی اضافه کرد: چرا در سفر اشتون با هماهنگی شما اجازه دیدار با عناصر فتنه داده شد؟ کمیسیون امنیت ملی در این زمینه کمیته ویژه تشکیل داد و گزارش آن به صحن فرستاده شد، تشخیص کمیته با توجه به مستندات این بود که این دیدار با اجازه و چراغ سبز شما صورت گرفته است.

پس از اظهارات کريمي قدوسي ، ظريف به دفاع از عملکرد تيم مذاکره کننده هسته اي پرداخت و گفت: من عمیقاً اعتقاد دارم که جناحی شدن موضوع سیاست خارجی نقطه بی‌بازگشت و شکست آن است و هزینه‌ کردن منافع ملی برای هدف‌های جناحی و سیاسی گناهی نابخشودنی است. وی در ادامه با مورد خطاب قرار دادن کریمی قدوسی نماینده سوال کننده، اظهار کرد: سال گذشته در روز رأی اعتماد نیز گفتم ایران اسلامی قدرتمند است، قدرت ایران را باور کنید. هیچ‌گاه نگفته‌ام این دولت یا دولت قبلی و یا قبل‌تر از آن برای ایران اسلامی قدرت آورده بلکه قدرت ما نتیجه ایمان به خدا و مقاومت مردم و تلاش همه‌جانبه تمام ارکان نظام در طول 35 سال است. تمامی اینها را در روز رأی اعتماد گفته‌ام.

رئیس دستگاه دیپلماسی با مورد خطاب قرار دادن نمایندگان مجلس، گفت: امروز در مذاکرات به هیچ وجه راجع به اصل غنی‌سازی کسی صحبت نمی‌کند، هم در توافق ژنو و هم در تمامی مذاکرات این موضوع آمده است.

وی تصریح کرد: امروز کسی در مورد اصل غنی‌سازی نه تنها صحبت نمی‌کند بلکه تنها صحبت راجع به میزان غنی‌سازی است و امروز مسأله غنی‌سازی و حرکت به سمت غنی‌سازی صنعتی به عنوان یک واقعیت مسلم برای همه ثابت شده و در این مورد کسی تردیدی ندارد و این همه به خاطر مقاومت مردم و تلاش دنشمندان هسته‌ای و خون پاک شهدای هسته‌ای است که برای شادی روح آنان درود می‌فرستیم.

رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان اظهار کرد: زمانی نتانیاهو با نقاشی خود در سازمان ملل دنیا را در برابر ایران بسیج می‌کرد و در هر سفر به آمریکا یک قطعنامه علیه مردم مظلوم ایران از کنگره می‌گرفت اما دو سال است که دیگر خبری نیست. در یک کلام افتخار می‌کنم که امروز رژیم صهیونیستی در اهداف شوم خود علیه ایران، اسلام و منطقه شکست خورده است و ما نقش کوچکی در این پیروزی داشته‌ایم.

نمایندگان مجلس بعد از پاسخ‌های وزیر امور خارجه در مورد سوال کریمی قدوسی به نمایندگی از 40 نفر از نمایندگان،‌ با رأی خود اظهار کردند که از پاسخ‌های وزیر امور خارجه قانع شدند.

نمایندگان مجلس با 125 رأی موافق،‌86 رأی مخالف و 8 رأی ممتنع از مجموع 229 نماینده حاضر در مجلس اعلام کردند که از توضیحات وزیر امور خارجه قانع شدند.

در جریان سوال از ظریف،‌ کریمی قدوسی نماینده مشهد در پایان سوالش گفت که با وجود این‌که قانع نشده است می‌خواهد رأی گیری انجام نشود. محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس در واکنش به این اظهارات، گفت: در آیین‌نامه آمده است که باید سوال کننده اعلام کند که قانع شده و یا نشده و رأی گیری صورت گیرد. این‌که شما بخواهید جلسه را ختم کنید کاری است که مربوط به دیگران است.

وی افزود: آقای کریمی قدوسی شما باید بگویید که قانع شدید یا نشدید، اگر قانع نشدید مجلس موظف به رأی گیری است.

کریمی قدوسی در پاسخ گفت: حتی اگر یک نفر هم رأی بدهد من قانع نشدم. نمایندگان اکنون شما می‌مانید و ملت، سوگندتان و تاریخ.

2929

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 393860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 103
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام US ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    درود بر دکتر کریمی قدوسی که حرف دل بچه بسیجیا رو میزنه.
    • یکی FI ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
      آقای بچه بسیجی ببخشید چرا پرچم بغل اسمتون مال شیطان بزرگه ؟؟
    • بی نام IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
      عزيز بي نام تعداد منفي ها رو داري يا نه؟
    • بی نام IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
      دکتر ظریف در خط مقدم میجنگد و خیلی ها که خود را عقب میبینند چوب لای چرخ دکتر ظریف میگذارند
    • بی نام IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
      خوشم میاد دلواپس ها مدام 300تا 400تا رای منفی می گیرند، باز هم میان اینجا نظر می دهند برای همینه که از رفراندوم و رای گیری گریزان هستند دیگه...
    • امیر تبریز اوغلی A1 ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
      یعنی خداییش ملاکتون این مثبت منفی هاست.... اگه اینجوره یه سر به بقیه سایتها هم بزنید ممنون
    • بهروز IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
      499 7
      خيلي مثال قشنگيه يه عده به ظاهر مخالفت ميكنن با آمريكا اما منافعشون اونجاس فرزنداشون آمريكا درس ميخونن فقط واسه ملت بيچاره ايران آمريكا بده الانم دقيقا همين شده داري خيلي خوشگل با سرور آمريكا تو هر سايتي خواستي ميچرخي حالاتو ميكني واسه مردم بيچاره نطق ميكني .
    • کاکتوس IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
      یک از لطایف جناب ظریف همین عنوان کردن مسئله اصل غنی سازی و میزان غنی سازی است , ما اگر نتوانیم به میزان مورد نیاز اورانیوم غنی سازسی کنیم , دیگر اصل غنی سازی به چه دردمان میخورد , مثل این است که بگویند شما مجازید نفت استخراج کنید ولی فقط روزی یک بشکه , اصلا چرا غربی ها فرا تر از پیمان نامه ان پی تی از ما درخواست دارند . من فکر میکنم در این رای گیری نمایندگان در رای به ایشان کمال هوشیاری را به خرج دادند , تا ایشان بتواند کار خود را در این زمینه به پایان برساند و فردا روزی عذر و بهانه نداشته باشد, زیرا بر اساس شواهد موجود و شیطنت هایی که غربی ها و امریکا و عربستان در خصوص قیمت نفت و تحریم های جدید انجام داده اند این مذاکرات به نتیجه ای نخواهد رسید .
    • بی نام IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
      7 164
      جناب یکی شما چرا ؟
    • بی نام A1 ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
      217 5
      آره , ام پی تی...
    • الیاس A1 ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
      9 197
      من هم یکی دو بار نظرم با پرچم رومانی درج شد , مشکل از خبر انلاینه .
    • mjb IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
      آره راست میگه بنده خدا .درود بر دکتر کریمی قدوسی دکترای رشته مدیریت mpt از دانشگاه ایرانیان
    • بی نام IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
      بچه بسیجی وی پی ان چند می خری؟؟؟ بچه بسیجی به نظرم برو ببین بسیجی واقعی کی بوده؟؟شاید بزرگ شدی
    • علی RO ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
      279 3
      کسائی که در گاو صندوق خانه مقدار زیادی سکه و دلار پنهان کرده اند از مذاکره با آمریکا ترس زیادی دارند
    • بی نام A1 ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
      148 8
      فقط ام پي تي
    • بی نام A1 ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
      34 2
      اقایی نماینده محترم توی این وضعیت گیرودادخیلی بی انصافیه درحق این دکترزحمت کش وباسواد
    • بی نام A1 ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
      1 6
      چون مال شما هم دانمارکه
  • بی نام EU ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    شما هیچجوری قانع نمیشی حاچ اقا mpt
    • طولابي IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
      486 9
      مهم اينه كه خود اصل مردم قانع بودند و هستند و نه وكلايي از اين دست ، آقايان دلواپس ، خواهشا ً از اين نمد كلاهي به خواست خود نبافيد
    • رضا IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
      152 4
      نرود میخ آهنی در سنگ
  • بی نام IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    واقعا انسان می ماندکه چرا بعضی ازنمایندگان اینقدرمخالف حرکت درست ومنطقی می باشندامیدوارم خداوندبه خاطر تعلق خاطر به یک جناح ماراببخشدوبه وظیف قانونی خودوسوگندی که خورده ایم عمل کنیم .
  • محمد A1 ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    کریمی قدوسی جان شما برو mpt درست کن لطفا . ظریف خودش کار بلد هست زیاد فکر نکن....
  • اكبر A1 ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    259 8
    مجلس يا كاسه داغ از آش...؟مسئله اين است...
  • زهرا A1 ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    421 8
    آقای کریمی لطفا شما دلسوزی بی مورد برای مردم نکنید ما مردم موافق توافق هستیم چراکه داریم زیر بار فشار اقتصادی له میشیم اگر رفراندوم بذارید میفهمید ملت چی میخواهند...........
  • صباغی A1 ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    متاسفم برای این نماینده مشهد.
    • بی نام A1 ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
      349 9
      ماشرمنده ایم
    • بی نام A1 ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
      219 7
      اينبار بيشتر دقت كنين
    • بی نام IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
      136 6
      داداچ دست ما نبوده انتخابش که میگی اینبار بیشتر دقت کنین. تو هم دلت خوشه ها
    • بدون سانسور A1 ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
      اینبارم بهش رای میدیم دمت گرم نماینده اصلح
  • بی نام IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    البته در بعضی مسائل با این نماینده موافقم ولی در شرایط کنونی این بحث ها بسود هیچکس نیست و چون مقام معظم رهبری همیشه گفتن از تیم مذاکره کننده حمایت میکنن بنا بر این انجام چنین اموری به صلاح مملکت نیست
    • بی نام IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
      59 4
      مهم اینه که مردم از ظریف حمایت میکنن آقاجون.. مررررررررررردم
  • بی نام IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    304 6
    شما قانع نمی‌شی چون اصولاً سوالی نداری که جوابشو بگیری قانع بشی. دنبال بهانه‌جویی و حاشیه‌تراشی و عملیات ایذایی هستی ولی با این کارها فقط آبروی خودتو به باد می‌دی
    • عباس A1 ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
      2 4
      لطفا اگر نظر میدین دقت کنین که از نظر املایی و انشایی درست بنویسین. عزیز جان «ایذایی» واژه غلطیه ودرستش« ایضایی» است. کاری نکن که اقای « امپیتی» در مجلس بر علیهت نطق اتشین بکنه
  • رضا A1 ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    244 8
    کرمی قدوسی پس از سوال از ظریف بعد 300 سال: قانع نشدم...
  • بی نام IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    216 5
    mpt
  • بی نام RO ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    150 4
    منع از مذاكرات را بر چه اساس اعلام مي كنيد ؟ يا شما راست مي گوييد كه قاعدتا"‌اين منع بايد يا از سوي رهبري باشد يا رئيس جمهور ، كه مطمئنا"‌اين دو مخالفتي ندارند يا اينكه شما براي برخورد جناحي حاضريد همه چيز را زير سوال ببريد . باز هم مي پرسم چه كسي مذاكره با امريكا را منع كرده ؟ واقعا" اينقدر براي خود و حزب خود ارزش قائليد كه بتوانيد درباره اصول سياست خارجي كشور تعيين تكليف كنيد ؟
  • بی نام A1 ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    253 6
    جرا آقای کریمی قدوسی از صلح نگران هستیبد. دنبال منافع ملی باشد تا منافع شخصی و گروهی خود
  • حسین ایلام A1 ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    153 4
    سوال اول نمایندگان این بود که چرا جان کری در گفتگوهای عمان به بازار رفته؟ 1.رفته برا خانمش کیف و کفش بخره 2.رفته برای خودش لباس عربی بخره 3.رفته برا دامادش خرید کنه بده ظریف بیاره ایران 4.بابا به ما و نمایندگان چه مربوطه چرا ظریف رفته خرید؟
  • بی نام A1 ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    217 6
    کریمی قدوسی شما با چند رای از مشهد به مجلس آمده ای
  • دمنوش اندیشه A1 ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    114 4
    متاسفانه عده ای دارند با حساسیت های حزبی بی مورد ، در پیشرفت سیاست های دولت کارشکنی می کنند و باعث می شوند که مردم اصلاً یک رای هم به آنها ندهند
  • قاطع زاده A1 ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    نمایندگان ملاحظه برخی مسائل را کردند وگرنه هرگز قانع نمی شوند چون اصول نظام و خطوط قرمز و خواست امت چیزی نیست که ما بخواهیم برایش قانع بشویم
    • سعید A1 ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
      83 4
      خواهش میکنم اجازه بدید توافق بشه آقای نماینده محترم اجازه بدید ملت اون چیزی که دوست داره رو بهش برسه اگر اشتباه بود خودش تاوانش رو میده البته مطمئن باشید ظریف امیرکبیر ایرانه
    • سعید A1 ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
      18 2
      سیب
    • بی نام IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
      67 2
      من از مردم می خوام با قاطعیت در انتخابات بعدی شرکت کنند. تا دیگه زحمت امت رو از دوش شما برداریم. به لطف خدا.
    • بی نام IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
      20 1
      این امت که میگی احیانا همونایی نیستن که شونصد تا منفی به نظرت دادن.. بیدار شو از خواب خرگوشی اخویییی..
  • رسول IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    222 4
    اقای قدوسی شما چشمات بازکن ببین تحریم چه بلایی سرملت ا یران اورده.اگه ماهی900تومن حقوق بگیری سالم زندگی کنی اون وقت بیا ازوجدان و تاریخ وفلسفه حرف بزن
  • بی نام EU ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    127 4
    جناب قدوسی شما بهترنیست به فکر حوزه انتخابیه خودتون باشید این چند صبای دیگر رو
  • ایرانی A1 ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    120 5
    حقأ وانصافأ این حرکت آقای قدوسی درحدیک نماینده ملت هست ؟آخه این چه صغه ای است که سوال میکنی بعد قانع نمیشوی،بعدبه صحن علنی میاری با وجوداین همه مشکلات کشور آخر سر هم میگویی قانع نشدم،درست تا اینجا باز حق را بشما میدهیم،ولی چرا پس ازقانع نشدن که طبق قانون باید رای گیری شود میگویی رای گیری نکنید چرا؟ این چه مفهومی دارد؟ هم وقت 230 نفر راگرفتی وهم قانع نشدی وهم رای گیری نشود یعنی که چی؟إإ؟
  • محمد IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    105 6
    فقط با ید تاسف خورد به خاطر منافع گروهی چه کارها که نمی کنند یک سری فقط دشمن شاد کن هستتند.
  • آریا IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    70 6
    به هرحال باید هرکسی از منافع خودش دفاع کند ناراحتی ندارد
  • حسام A1 ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    122 7
    مردم مشهدبهترین قاضیان عملکرداین نماینده هستند
  • فرهاد IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    112 7
    من نمیدونم چرا این نمایندگان مجلس اینطوری رفتار می کنن. این مسئله هسته ای اگر حل بشه و به نتیجه برسه به نفع همه مردمه. اون از وزیر علوم که ... حالا بیکار شدن میخوان به هسته ای گیر بدن. واقعا با این اتفاقاتی که داره میفته فرقی بین سنای جمهوریخواه آمریکا با مجلس خودمون هست. اونا مخالف توافق هستند اینا هم همینطور. البته این حرف من شامل همه نمیشه.
  • م A1 ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    103 9
    این نماینده مجلس چون همشهری خودشوزیر خارجه در دوره گذشته نتونست موفق بشه حالا اومده به ظریف گیر داده
  • محسن IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    خخخخخخخخخخخخخ تیم مذاکره کننده. کدام مذاکرات. فقط بحث سر این است که ایران کجا و چقدر باج بدهد.وگرنه تحریم ها و دشمنی ها تا ابد باقی است
    • هادی A1 ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
      38 2
      میشه بگی دقیقا به چی خندیدی ؟شماها چرا نمیفهمید که رهبری از مذاکرات حمایت می کنه؟
    • بی نام IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
      18 2
      مسئله دقیقا همینجاست که شما معنی مذاکره رو نمیدونید.. مذاکره معنیش این نیست که بخوای با قلدر بازی و خط و نشون کشیدن به سبک احمدی نژاد حرفت رو به کرسی بشونی.. خدا لعنت کنه این متحجرین رو که هر چی دکتر ظریف رشته کرده با این تندرویهاشون پنبه می کنند
  • دوست FI ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    109 7
    سلام سروران گرامى اگر اشتباه عرض مى كنم بنده را عفو كنند اما قاعدتا ايشان بايد مى گفت حتى اگر همه راى بدهند من قانع نشدم نه اينكه حتى اگر يك نفر هم راى بدهد من قانع نشدم . چون اين جواب ايشان در مواجه با تعداد اكثريت راى مثبت و قانع شدن بقيه نمايندگان است .
    • بی نام IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
      54 2
      درست میگی عزیزجان، ولی توقعاتی داری از این جماعت دلواپس...
  • مهدی A1 ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    جوجه را آخر پائیز می شمرند , این طور که این دولت و دستگاه دیپلماسی ساده لوحانه و خوشخیالانه پیش می روند خدا آخروعاقبت این مذاکرات بی فایده را به خیر کند ، بنده نه به این دولتمردان و نه به نتیجه مذاکرات هیچ امیدی ندارم به نظرم این یک دور باطل و چرخیدن به دور خود است , یادمان باشد دست دادن وخندیدن با مستکبران عالم افتخار نیست بلکه ننگ است , از روی خانواده شهدا خجالت بکشیم .
    • بی نام A1 ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
      37 4
      متسکبر رو خوب اومدی خخخخ
    • بی نام IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
      42 3
      گاهي مصالحه با دشمن منفعت بيشتري براي پيشبرد اهداف ميتونه داشته باشه. نمونه اش رو هم در رفتار پيامبر و برخورد با ابوسفيان‌هاي زمانه داريم كه حتي با وجودي كه ميدونستند چه در دل دارند اما براي اسلام اونها رو پذيرفتند و صلح كردند. گاهي بايد با دشمن جنگيد و گاهي هم با پنبه سر بريد.
    • بی نام IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
      44 4
      بله باید از روی شهدا و نه فقط شهدا که از جانبازان و.... بایدخجالت بکشیم ، زمانی که با گفتار و اعمال خود دشمنان این نظام مقدس را شاد می نماییم .
    • حسام A1 ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
      62 5
      شما هرچقدر می خواهید بروید جوجه بشمارید. ولی در اسفند 94 رای ملت ایران را هم در انتخابات مجلس بشمارید.
    • بی نام IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
      66 5
      شما از روی مردمی که در کوچه و بازار میبینی هم خجالت بکش لطفا
  • بی نام IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    72 22
    قدوسی قانع بشه یا نشه اصلا" مهم نیست . مهم این است که رهبری و مردم پشت سر تیم مذاکره کننده هستند . تمام
    • بی نام IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
      37 5
      شما حالت خوبه؟
  • محمد رضا IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    باید بگم که اولن خود رهبری باراا گفته من به نتیجه مذاکرات خوشبین نیستم.دومن مملس کاسه داغتر از آش نشده داره به حق و وظیفه خودش عمل میکنه.خود امام برمودند /مجلس در راس امور است./پس باید پیگیر همه مسایلی که مربوط به آن میشود باشد
  • بی نام A1 ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    كاش شوراي نگهبان صلاحيت علمي داوطلبان مجلس را مد نظر قرار ميداد تا اينطور با منافع ملي بازي نشه.
  • رضا A1 ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    66 2
    قدوسی عزیز خدا انشا ا... تو را قانع کنه .
    • بی نام A1 ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
      30 2
      امین
  • بی نام IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    34 14
    من به تجربه ديدم هر گاه اكثريت مردم كسي را انتخاب كردند عده بسيار قليل و شناخته شده اي هميشه مخالفت كرده و هياهو راه انداخته برخلاف مردم سخن گفته اند
  • بی نام A1 ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    47 4
    انتخابات مجلس کی انجام میشه؟
  • محمدعلی A1 ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    8 83
    کریمی قدوسی درصد آرائش از آرای حسن روحانی خیلی بیشتر بود
    • بی نام IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
      68 6
      جلیلی که درصد آراش چیزی نبود چه رسد به کریمی قدوسی. شاید شما درصد رو درست متوجه نشدید بهتره ریاضی جهارم ابتدایی رو دوباره بخونید.
    • رضا A1 ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
      18 3
      بنده خدا با 2030 هزار راي شده نماينده مجلس تو انتخابات آينده متوجه ميشي چند تا راي مياره
  • حسینی دولت آبادی از قزوین A1 ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    70 4
    "کریمی قدوسی نماینده مشهد در پایان سوالش گفت که با وجود این‌که قانع نشده است می‌خواهد رأی گیری انجام نشود. محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس در واکنش به این اظهارات، گفت: در آیین‌نامه آمده است که باید سوال کننده اعلام کند که قانع شده و یا نشده و رأی گیری صورت گیرد. این‌که شما بخواهید جلسه را ختم کنید کاری است که مربوط به دیگران است." کریمی میخواست با مظلوم نمایی و عدم رای گیری مانع از روشن شدن حمایت نمایندگان از ظریف شود که باهنر به وی گوشزد کرد که تو کار دیگران دخالت نکند.
  • بی نام IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    77 4
    مردم ما دارند از بیکاری دنبال هر کاری میرند بعد اینا دنبال جناح بازی هستند. بابا این بنده خدا دکتر ظریف میخواد به دنیا بفهمونه که ما اون دیوی که دولت قبل ازمون پیش کشورهای دیگه ساخته نیستیم، درود بر غیرت دکتر ظریف
  • بی نام FI ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    69 6
    باید از صبر و تحمل آقای دکتر ظریف در پاسخگویی به دلواپسان درس گرفت خدا پشت و پناهش باشه
  • بی نام A1 ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    51 6
    خبر آنلاین دمت گرم . عجب عکس قشنگی از آقای ظریف گذاشتین به نظر من پاسخ در همین عکس پیداست
  • بی نام IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    68 7
    من این آقارا مقصر نمیدونم مردم مشهد را مقصر میدونم که انتخابش کردند
  • بی نام IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    45 5
    کریمی قدوسی در سوالی جدید مطرح کرد، چرا آقای کری به جای سلام از واژه ی هلو استفاده کردند؟ ایشان هم پیشتر گفته اند که قانع نمی شوند همجنین از رای گیری هم بدشون میاد.
  • بی نام IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    45 3
    اقای قدوسی اگر شماهم مثل کارمندان وکارگران ماهیانه یک میلیون تومان حقوق میگرفتی قانع میشدی
  • علی A1 ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    7 33
    بهرحال بایدهم به نظرات نمایندگان احترام گذاشت هم دولتی ها.هیچوقت ازروی احساسات سیاسی وجناحی نظرندید.هم حق ظریفه که دفاع کنه هم حق نماینده منتخب مردمه که سوال کنه .
  • فراز IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    3 49
    مجلس يعنى همه ملت، هر كى يه نظرى داره، الآنم كه اتفاق خاصى نيفتاده، من موندم اين همه بحس چرا؟
    • بی نام A1 ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
      17 2
      بحث
    • بی نام IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
      14 7
      ملتی که اینقدر سواد نداره که بحث رو با سین مینویسه خیلی بیخود میکنه راجع به مسائل مملکت اظهار نظر میکنه
  • محمد IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    8 24
    من معتقدم باید بگذاریم ظریف کارش رو انجام بده. ولی این فکر که بعد از توافق نهایی اقتصاد بهتر میشه؛ غلطه. دولت برای جمع کردن رای برای دوره بعدی به فکر اقتصاد باشه. به صرف مذاکرات کار درست نمیشه.
  • بی نام DE ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    45 5
    مردم مشهد، تهران و...... مقصرند اگر نماینده ها اینگونه اند. والا بلا تو مدرسه سر نماینده انتخاب کردن وسواس بیشتره شما رو بخدا سال دیگه چشم و گوشتونو باز کنید نمایندتون از حق شما دفاع کنه نه جناحش ا... من منکر گرونی سرسام آور رکود بازار و آمارهایی که منو یاد دوره قبل میندازه نیستم. دلار باز ترمزش بریده. قیمتها سرسام آوره بازار مسکن راکده بعد هم چون تورم کم شده که مامان بزرگ هیچکس در خرید حسش نمیکنه حقوقها فقط14 در صد زیاد میشه.
  • پرنیان A1 ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    62 7
    اقای قدوسی اگر شماهم مثل کارمندان وکارگران ماهیانه یک میلیون تومان حقوق میگرفتی قانع میشدی
  • بی نام IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    15 4
    یکی این آقارو قانع کنه .
  • علی A1 ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    19 4
    من دیگه واسه مجلس بعدی به تندرو ها رای نمیدم دارم کم کم تندروها رو میشناسم
  • ابوذر A1 ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    17 4
    اینها بیشتر به فکر خودشان هستند تاملت
  • بی نام IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    24 4
    ام پی تی
  • بی نام A1 ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    29 4
    آقاي قدوسي به بنده مراجعه نماييد تا قانعتون كنم صددرصد تضميني
  • بی نام A1 ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    24 4
    برادر عزیز این اقا به سختی تو مرحله دوم مجلس رای اورد
  • بی نام IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    25 4
    پاشو بیا وضع زندگی که واسه من مردم درست کردی ببین قانت کنم،پاشو بیا
  • بی نام A1 ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    25 3
    به نظرم حیف دکتر ظریف که به خاطر منافع مملکت بخواهد در مقابل کسی مثل قدوسی قرار گیرد.
  • بی نام IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    23 4
    درود بر ظریف
  • محمد A1 ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    6 23
    شما اقتصادیون سرتون زیر برفه نمیبینید که آمریکا چکاره است زمانی میفهمید که برای همه دیر شده وراه برگشت نیست تازه چراغ سبز دروغی هم که از آمریکا ندیدید پس چه اطمینانی؟
    • بی نام US ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
      4 1
      بله بله شما پوپولیستیون درست میگین حتما.. خخخخ
  • بی نام IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    30 3
    خدا ما مشهدی ها رو نجات بده.بارها اینجا گفتم و شما هم منتشر نکردید.استانداری مشهد و نمایندگان و شورای شهر به شکل یکپارچه در اختیار دولت قبله.استانداری دولت تدبیر و امید شده محلی برای مسولان کنار گذاشته شده دولت قبل و آمده انتخابات هستند.چرا دولت این کار رو با این استان کرد؟مگر مردم این استان به آقای روحانی رای بالایی نداده بودند؟؟؟ یکبار هم که شده منتشر کنید
  • علی IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    9 5
    من بعنوان یه مشهدی از اینکه نماینده ما کریمی قدوسی به فکر همه چی هست غیر از مشکلات مردم مشهد از ایشان ناراضی بوده و اصلا ایشان را بعنوان نماینده خودمان قبول نداریم والسلام
  • مجتبی IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    10 3
    حیف نیست مشهد بااین مردم بافرهنگ وخوب، چنین نماینده ای داره