فرنگی کار ایران می گوید فعلا در اندیمشک دارد استراحت می کند.

مرتضی رضایی:سعید عبدولی؛ماجرای خط خوردن او از تیم ملی هنوز هم یکی از بحث های داغ کشتی است.خیلی ها می گویند او بی انضباط است و به همین دلیل مسئولان کشتی فرنگی روی نامش خط قرمز کشیدند اما خودش چنین چیزی را قبول نمی کند و می گوید:«من از تیم ملی خط نخوردم.»

اما مسئولان اعلام کرده بودند که تو از تیم ملی خط خورده ای؟

اصلا هم این طور نیست.من در حا حاضر در اندیمشک هستم و دارم استراحت می کنم.بنده با آقای بابک صحبت کردم و گفتم به دلیل اینکه خسته هستم می خواهم کمی استراحت کنم که ایشان هم قبول کردند.

پس الان بدون تمرین در حال استراحت کردن هستی؟

آمده ام اندیمشک.تمرین که می کنم اما بیشتر می خواهم استراحت کنم تا خستگی ام در برود.هر زمانی که به من اعلام کنند باید به تمرین تیم ملی برگردم این کار را انجام می دهم و هیچ مشکلی هم با کسی ندارم.

این درست است که می گویند عبدولی به دلیل بی انضباطی از تیم ملی کنار گذاشته شده است؟

این حرف ها کدام است؟من تنها کشتی گیری هستم که در بیشترین مسابقات شرکت کرده ام.واقعا بدنم خسته است و نیاز دارم که برای مدتی دور از کشتی باشم.هیچ کس به اندازه من مسابقه نداده است.من بی انضباط نیستم و فقط بدنم خسته است.

خیلی ها می گویند عبدولی به دلیل اینکه می داند رقیب سرسختی در ایران ندارد،در اردوها شرکت نمی کند و چند وز قبل از مسابقات...

چه کسی گفته؟من بهترین رقیبان را در ایران دارم.همه آنها حریفان خوبی هستند.شما ببینید بعد از بازی های آسیایی اینچئون به من ضربه روحی زیادی وارد شد.مشکلات زیادی داشتم که فقط با استراحت کردن بر طرف می شد.خدا را شکر مربیان هم کمک کردند تا من از لحاظ روحی و روانی هم در بهترین شرایط قرار بگیرم.الان هم استراحت می کنم تا پس از رفع خستگی با آمادگی کامل به اردوی نهایی و انتخابی تیم ملی اضافه شوم.

 

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 393741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    5 20
    کلا شما آدم موجهی نیستی. در مسابقات گوانجو هم بیخود جو سازی کردی در حالیکه کشتی گیر کره ای 10 بار روت پیچ پیچک زد
  • آرشام IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    7 16
    فیلمت بیشتر از کشتی گرفتنته