سخنگوی قوه قضاییه به نامه روز گذشته مطهری نماینده تهران پاسخ داد.

او در بخشی از این نشست خبری پاسخ به خبرآنلاین نیز گفت که علی مطهری در نامه سرگشاده خود به رئیس قوه قضاییه مطالب کذبی نوشته که تعقیب و پاسخ داده می شود.مشروح اظهارات او در  نشست هفتگی اش با خبرنگاران اینجا ببینید.

اقدام دستگاه قضایی در برخورد با شرکت های دلالی سهام مربوط به پروژه پدیده شاندیز، توجهات را به این پروژه پرماجرا جلب کرده است.این مجتمع توریستی به علت وسعت و تعدد اماکنی که در آن تعریف‌شده، همچون هتل، رستوران، پارک، فروشگاه، باغ و شهربازی؛ به‌اصطلاح «شهر جدید شاندیز» نام گرفته و در منطقه خوش آب و هوای اطراف مشهد به نام شهر شاندیز در حال ساخت است. مالکان پدیده را اینجا ببینید.

وزیر امور خارجه در حالی فردا به مجلس می رود که خرید رفتن «جان کری» در عمان موضوع سؤال یکی از نمایندگان از اوست.اظهارات عضو کمیسیون امنیت ملی درباره این سوال را اینجا ببینید.

غلامعلی جعفرزاده نماینده رشت در واکنش به سخنان حسن روحانی در باره رفراندوم گفت:من واقعا از اين سخنان آقاي روحاني در عجب هستم. آيا واقعا مي‌توان اقتصاد را با رفراندوم مديريت كرد. نظرات او را درباره رفراندوم را اینجا ببینید.

ساعت 3.5 بعد از ظهر 11 دی‌ماه رهگذران در آلاچیق‌های رستوران‌های کن جیغ‌های زنانه‌ای را شنیدند و وقتی خود را به آنجا رساندند، صحنه‌ای دیدند که باور نمی‌کردند. بقیه ماجرا را اینجا دنبال کنید .

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 393740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =