روح‌الله حجازی کارگردان فیلم «مرگ ماهی» نسبت به اظهارات اخیر مهناز افشار واکنش نشان داد.

سرانجام و پس از انتشار نامه شکایت آمیز مهناز افشار نسبت به حذفش در فیلم «مرگ ماهی» روح‌الله حجازی کارگردان این فیلم در جوابیه‌ای نسبت به این اتفاقات واکنش نشان داد. جوابیه او را اینجا ببینید.

شاید خیلی ها این موضوع را ندانند اما علی کریمی و حمید درخشان یکسری دلخوری ها از یکدیگر دارند. گزارش خبرآنلاین درباره ناراحتی های کریمی را اینجا ببینید.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 قانون اساسی از تقدیم استعفای دسته جمعی اعضای کمیسیون اصل 90 قانون اساسی به هیات رییسه مجلس طی هفته گذشته خبر داد.دلیل این استعفا را اینجا ببینید.

تیم ملی فوتبال ایران در فاصله چند روز تا نخستین دیدارش در جام ملتهای آسیا برابر عراق از 10 بازیکن ذخیره خود استفاده کرد درحالی که شنیشل سرمربی عراق برای این بازی بیشتر بازیکنان اصلی خود را از ابتدا به میدان فرستاده بود. گزارش خبرآنلاین از این بازی را اینجا ببینید.

وزیر خارجه سابق آمریکا در کتاب خاطرات خود با اشاره به حمایت‌های پشت پرده وزارت خارجه تحت امرش از اغتشاشات سال 1388 ایران می‌نویسد: "تیم من در وزارت خارجه در پشت صحنه، تماس‌های مستمری با فعالان در داخل ایران برقرار می‌کرد و با مداخله‌ای فوری توانست از توقف توئیتر به خاطر تعمیرات جلوگیری کند. اگر توئیتر تعطیل می‌شد تظاهرات‌کنندگان یکی از ابزارهای مهمشان برای ارتباط را از دست می‌دادند." دیگر بخش های خاطرات او را اینجا ببینید.
/212 212 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 393552

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =