ایرنا نوشت:

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: تعدادی از اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس در اعتراض به عدم حضور در کمیسیون تلفیق بودجه اعلام کرده اند که در صورت اجازه ندادن به آنها برای حضور در این کمیسیون، استعفا خواهند داد.

«ضرغام صادقی» گفت: آقای محمدعلی پورمختار رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی به هیات رییسه مجلس مراجعه و اعلام کرد اگر به دوستان ما اجازه داده نشود که در کمیسیون تلفیق عضویت یابند تعدادی از اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس در اعتراض به این موضوع استعفا خواهند داد.

او گفت: ما هم اکنون منتظر هستیم دکتر علی لاریجانی رییس مجلس در این باره نظر دهد که آیا این امکان فراهم است اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس بتوانند در کمیسیون تلفیق مجلس عضویت یابند؟

او یادآور شد: طبق آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی عملا به جز 13 کمیسیون تخصصی مرتبط با بودجه ورود اعضای سایر کمیسیون ها به کمیسیون های تلفیق مجلس وجود ندارد مگر آنکه ترمیمی توسط مجلس صورت گیرد و راهکاری در این راستا ایجاد شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا هیات رییسه مجلس استعفای این نمایندگان را می پذیرد یا آیین نامه را ترمیم می کند؟ گفت: استعفا که قطعا پذیرفته نمی شود زیرا این نمایندگان از همکاران خوب ما هستند.

او در پاسخ به این سوال که آیا این نمایندگان عضو کمیسیون اصل 90 استعفای خود را به هیات رییسه ارائه کرده اند یا خیر؟ گفت: من نامه استعفای آنها را ندیده ام ولی اعتراض شان را به صورت مکتوب نیز بیان کرده اند.

 


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 393489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =