عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی می گوید: تندی فضای سیاسی جامعه در این دو سالی که دولت یازدهم روی کار آمده است، از بین رفته است.

حسن غفوری فرد عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرآنلاین در خصوص ارزیابی خود از فضای سیاسی امروز جامعه خاطرنشان کرد:من فضای سیاسی کشور را تند نمی بینم به ویژه اینکه با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در این دو سال، آرامش خوبی در جامعه حاکم شده است.

وی افزود: در حال حاضر به حمدالله فضای کشور نسبت به گذشته مقداری آرام تر شده است.

غفوری فرد تاکید کرد: در این دوسال اخیر که آقای روحانی رئیس جمهور شده است، هم ارتباط بین مجلس و دولت بهتر شده و هم فضای سیاسی کشور آرام تر است و مردم هم اعصاب راحت تری دارند. البته هنوز هم می شود فضای سیاسی کشور از این که هست، بهتر شود و جا دارد که تلاش کنیم این فضا روز به روز بهتر شود.

این فعال سیاسی تصریح کرد:الان کشور در شرایط خوبی است و فضا هم در داخل هم در مناسبات خارجی مساعد تر از قبل است و امیدواریم که به همین ترتیب ادامه پیدا کند صمن اینکه به نظر می رسد اگر احزاب هم بتوانند با هم به توافقی برسند، فضا بهتر خواهد شد.

رئیس دوره‌ای سابق خانه احزاب همچنین درباره تعیین تکلیف احیای مجدد خانه احزاب نیز خاطرنشان کرد: در این رابطه دو دیدگاه وجود دارد. یک دیدگاه این است که عده ای معتقدند که نسبت به فعالیت خانه احزاب با ساز وکار قبلی به دلیل عملکرد گذشته اش، ذهنیت منفی وجود دارد و به دنبال تغیر شکل خانه احزاب به "باشگاه احزاب" یا "کانون احزاب" هستند و عده ای دیگر نیز معتقدند که خانه احزاب با همان ساز و کار گذشته باید احیا شود.

غفوری فرد با بیان اینکه نامه ای تهیه وامضا شده است تا مجمع عمومی خانه احزاب دوباره تشکیل و اعضای جدید آن انتخاب شوند، افزود:احزاب اصولگرا عمدتا مخالف شکل گیری خانه احزاب با شکل و شمایل گذشته هستند چراکه خانه احزاب زمانی شکل می گیرد که از هر دو گروه اصولگرا و اصلاح طلب و همچنین مستقلین نیز در آن حضور داشته باشند.

212 212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 393454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جاوید IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
    7 25
    بله کاملا داریم میبینیم که بیکاری بیشتر شده ،گرانی ها هم ادامه داره،تحریمها بیشتر شد،ساخت و ساز متوقف شد،کارگران ساختمانی و همه ی مشاغلی که به ساخت و ساز مربوط میشد بیکار شدن یا کسب و کارشون کم شد، طرح ضعیف سبد کالا بوجود اومد،نفت هم که به زیر 60 دلار رسید.اینها در زمانیست که ما به همه مخصوصا آمریکا گفتیم میخواهیم با شما رابطه برقرار کنیم و دوست بشیم .اونها هم فکر کردن ما تضعیف شدیم و کوتاه اومدیم بخاطر همینه که دارن اینگونه رفتار میکنن تا مارو تسلیم کنن.
    • بی نام FI ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
      10 5
      اشتباه مثبت دادم
    • بی نام IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
      8 5
      دیگر با ابن ادبیات نمیشود کشور اداره کرد واقعیت اینست که میشود بهتر.نفس.کشید
  • بی نام IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
    14 5
    درست گفتند اقای غفوری فرد جدا در این دو سال گذشته الارقم همه نا مهربانی ها و هل دادن های سیاسی برای کشاندن مملکت به ورطه ای که چند سال مملکت در ان قرار داشت از سوی عده ای که انگار حیات و ممات شان به درگیری و ایجاد افتراق و تهمت و افترا بسته است باز هم خدا را شکر دولت فعلی با اوردن ادمهای کار بلد معتدل به صحنه مدیریت کلان کشور تا اینجا مملکت را در حالتی متعادل حفظ نمود هر چند طرف مقابل دست بردار نیست و انگار همانگونه که پشه بدنبال گنداب است انها نیز بدنبال دعوا و درگیری هستند.