فروزنده:اگر ما اصولگرایان از مواضع شخصی تنزل کنیم به نتیجه می رسیم/ باید از خودمان گله کنیم

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی معتقد است: جریانی که به سمت وحدت حرکت نکند، از سوی ملت حذف خواهد شد.

لطف الله فروزنده در گفتگو با خبرآنلاین در پاسخ به این سئوال که نظر شما درباره فضای سیاسی کنونی کشور چیست؟ خاطرنشان کرد: بخشی از فضای سیاسی در حوزه بین الملل است که در این حوزه می توان گفت که مردم در حال پی بردن به ماهیت نظام استکبار هستند که این نظام به رغم اینکه جمهوری اسلامی با مذاکره، فرصتی به آن‌ها داده است ولی آن‌ها متاسفانه همان روحیه استکباری را دارند.

فروزنده تاکید کرد: در حوزه گفتمانی نیز هم اکنون هویت انقلاب اسلامی در منطقه دنبال شده و الان ضرورت ایجاد یک انسجام احساس می شود و فضا برای اینکه همه به توانمندی داخلی تکیه کنیم و با وحدت کار را به پیش ببریم نه فقط در حوزه اصولگرایی بلکه در بین همه نیروهای دلسوز نظام وجود دارد.

وی همچنین در خصوص احتمال به وحدت رسیدن اصولگرایان به برای حضور انتخابات مجلس آینده اظهارکرد:ما واقعا معتقد به وحدت اصولگرایان هستیم و امروز یکی از مسائل مهم این است که میان احزاب اصولگرا وحدت حداکثری وجود داشته باشد.

وی افزود: واقعیت این است که ما در اصول و بسیاری از مبانی با هم تفاهم داریم و اختلاف سلیقه در روش هاست که برگزاری جلسات مشترک باعث می شود که ما به هم نزدیک شده و براصول تاکید کرده و روش ها را هم به بحث و گفتگو بگذاریم.

فروزنده تصریح کرد:همه باید تلاش کنیم زیر یک چتر با محوریت ولایت قرار گیریم و این تصمیم را نوعی عبادت و وظیفه می دانیم.
این فعال اصولگرا با تاکید براینکه به وحدت رسیدن اصولگرایان ضروری است، ادامه داد: البته به نظر من اگر بدنه حزب الله از مسولان بخواهند این امر به راحتی اتفاق می افتد.

معاون پارلمانی دولت دهم تصریح کرد: راه وحدت این است که انسان یگ گام از خودش بگذرد و ما اگر از مواضع شخصی و گروهی خود تنزل کنیم و مصلحت عمومی اصولگرایان را ببینیم حتما به نتیجه می رسیم اما اگر جریانی به سمت وحدت حرکت نکند، توسط آحاد امت حزب الله حذف می شود.

وی در پاسخ به این سئوال که نظر شما درباره گلایه های دکتر حدادعادل از اصولگرایان در کنگره جمعیت ایثارگران چیست؟ تصریح کرد:ما در انتخابات یازدهم باید همه از خودمان گله کنیم چراکه نتوانستیم آن وحدتی را که باید ایجاد می کردیم. ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: البته آقای حداد عادل انصافا آزمون خوبی داد و در آن دوره انتخابات با اینکه وضعیت رای آوری اش از برخی نامزدها بهتر بود ، اما به دلیل تحقق وحدت کنار کشید و تلاش کرد که همه کاندیداها به یک نفر برسند اما این اتفاق رخ نداد.

وی با بیان اینکه شخصیتی همچون آقای حداد عادل حق دارد از اصولگرایان از اینکه به وحدت نرسیدند گلایه کند، افزود: ایشان خودش برای این کار مایه گذاشت و درواقع می توان گفت که گلایه حداد عادل از اصولگرایان، درس گرفتن از گذشته است که برای آینده باید روی این مسئله دقت کنیم.

فروزنده یادآور شد: در حال حاضرهمه این موضوع را پذیرفته اند که اگر در آینده اصولگرایان با یکدیگر وحدت نکنند وهرکس بخواهد اصولگرایی را به سمت خودش بکشد، نمی توانیم نقش موثری در حوزه سیاست ایفا کنیم و طبیعتا دوباره چالش هایی برای کشور ایجاد خواهد شد.

گفتنی است؛ غلامعلی حدادعادل در کنگره جمعیت ایثارگران خطاب به اصول‌گرایان گفته بود که در حال حاضر رقبای ما طعم پیروزی را بر اساس وحدت خود چشیده‌اند، آیا ما طعم تلخ شکست را در اثر تفرقه نچشیده‌ایم؟ آیا نباید از تجربه گذشته درس بگیریم و در مسیر وحدت حرکت کنیم؟!

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 393452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    12 0
    قدرت طلبی و جنگ قدرت مانع بزرگ جمع گرایان معروف به اصولگرایان است
  • ali A1 ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    15 1
    یادم نمیری با اون استخدامات.