حاج بابایی:دو قطبی شدن جامعه به صلاح نظام و احزاب نیست

عضو کابینه محمود احمدی نژاد می گوید: منفعت دو قطبی کردن فضای جامعه مستقیما به دشمنان نظام می رسد.

حمیدرضا حاج بابایی در گفتگو با خبرآنلاین در خصوص پیامدهای تند شدن و قطبی کردن فضای سیاسی گفت: دو قطبی کردن جامعه نه به صلاح کشور است و نه به صلاح احزاب و گروه هاست.

وی افزود: باید به سمتی حرکت کنیم که احزاب و گروه ها کار خودشان را انجام دهند و رقابت سالم داشته باشند اما به دنبال دو قطبی کردن فضای جامعه نباشند چون منافعش مستقیما به سمت دشمنان نظام می رود.

حاج بابایی با بیان اینکه امیدواریم که فضای سیاسی لطیف تر شود و همگرایی میان اصلاح طلبان و اصولگرایان بیشتر گردد، افزود: گروه‌ها باید حول محور منافع نظام و در چارچوب قانون اساسی حرکت کنند و شاهد شکل گیری رقابتی صحیح و سالم در کشور باشیم.

وزیر سابق آموزش و پرورش همچنین در پاسخ به این سئوال که احتمال بازگشت آقای احمدی نژاد به قدرت را چقدر جدی می دانید؟ گفت: این سئوال را باید از خود آقای احمدی نژاد بپرسید.

حاج بابایی در باره اینکه شما به عنوان یکی از وزرای دولت دهم، آیا قصد ورود به انتخابات مجلس آینده را دارید؟ گفت: تا این لحظه چنین فکری نکرده ام و تا انتخابات مجلس نیز مثل اینکه بیش از یک سال باقی مانده است و باید ببینیم تا آن زمان چه اتفاقاتی می افتد.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 393445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    10 2
    چرا تو 10 سال گذشته این حرفها را نمی زدید؟
  • مراقبتی A1 ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    22 2
    بله یکصدایی بود که حیات خلوت برای رانت خواره و مختلصین ایجاد کرد