سرهنگ باقری معاون عملیات فرماندهی حفاظت سپاه از خنثی سازی آخرین عملیات ترور یکی از دانشمندان هسته‌ای توسط صهیونیست‌ها با اقدام به موقع حفاظت سپاه خبر داد.

این فرمانده نظامی در گفت وگویی همچنین از یک هواپیما ربایی خبر داد و گفت:آخرین اقدام عملی هواپیماربایی پرواز تهران-دمشق بود و فردی که بخشی از دلیل این کارش سیاسی بود اقدام به ربایش هواپیما کرد که با هوشیاری و دقت‌نظری که دوستان ما داشتند این فرد بازداشت شد و از هرگونه اقدام دیگر بازماند. جزئیات اقدام های حفاظت سپاه را اینجا ببینید.

در ادامه انتقادها از عملکرد مدیریت قبلی سازمان صداو سیما مشاور رئیس این رسانه در امور زنان و خانواده با اشاره به پخش برنامه‌ای از تلویزیون که در آن دو زن با روبند به عنوان میهمان حضور داشتند، گفت: نشان دادن چند زن با پوشش «روبند» در تلویزیون اشتباه بود.اظهارات او را اینجا ببینید.

اسماعیلی عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: «رفتار آقای احمدی‌نژاد در مناظرات خلاف شرع و اخلاق بود که رهبر معظم انقلاب نیز این نوع رفتار را مورد نکوهش قرار دادند، اما رفتار نادرست احمدی نژاد در مناظرات آنقدر مهم نبود که چنین واکنش گسترده‌ای به‌صورت یک فتنه بعد از انتخابات داشته باشد. اظهارا نظر او را درباره عملکرد این شورا در سال 88 اینجا ببینید.

ماجرای «پدیده شاندیز» در روزهای اخیر بسیار داغ و خبرساز شده است. موضوع از زمانی بیشتر مورد توجه رسانه ها قرار گرفت که شورای عالی شهرسازی ۲۸ دی و ۱۲ بهمن ماه سال 92 در ۲جلسه، پروژه ساخت شهرک چند منظوره پدیده شاندیز را که در مشهد در جریان است را مورد بررسی قرار داد و سرانجام مصوب کرد ضمن تعیین هیات کارشناسی از طرف شورا برای اعزام به منطقه جهت بررسی عینی و فنی این پروژه، دستور ممنوعیت پیشرفت کار در بخش های اجرا نشده پدیده شاندیز صادر شود. گزارش درباره این شرکت را اینجا ببینید.

تصاویر از تست گریم فیلم سینمایی «سه بیگانه در سرزمین ناشناخته!» به کارگردانی مهدی مظلومی منتشر شد. این تصاویر را اینجا ببینید.

یک خبرگزاری آمریکایی مدعی شده ایران و آمریکا به توافقی دست یافته‌اند که بر اساس آن تهران مواد هسته‌ای خود را به روسیه انتقال می‌دهد. خبر آسوشیتدپرس را اینجا ببینید.


/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 393368

برچسب‌ها