ایسنا نوشت:

 مقام‌های دربار انگلیس این مساله را که شاهزاده اندرو، پسر دوم ملکه انگلیس در "رابطه نامناسب با افراد صغیر و نابالغ" مشارکت داشته، رد کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، این بیانیه پس از آن صادر شد که نام شاهزاده اندروی 54 ساله در اسناد دادگاه آمریکایی در ارتباط با پرونده جفری اپستین، از سرمایه‌داران آمریکایی ذکر شد.

طبق اسناد دادگاهی در فلوریدا، زنی که هویت وی فاش نشده است، مدعی است که جفری اپستین وی را مجبور کرده است تا با شاهزاده اندرو در لندن، نیویورک و در یکی از جزایر کارائیب متعلق به این سرمایه‌دار آمریکایی، رابطه جنسی برقرار کند. طبق اظهارات این زن، وی در آن زمان زیر 18 سال بوده است. براساس اسناد، این اتفاقات بین‌ سال‌های 1999 تا 2002 رخ داده است.

در بیانیه کاخ باکینگهام آمده است: روند حقوقی که در آمریکا در جریان است، به دوک یورک (شاهزاده اندرو) ارتباطی ندارد و به همین دلیل نیازی وجود ندارد که ما در این باره اظهارنظری کنیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: با این حال برای زدودن تردیدها، هرگونه رابطه شاهزاده اندرو با افراد نابالغ و صغیر را تکذیب می‌کنیم.

صدور چنین بیانیه‌ای از سوی کاخ باکینگهام بسیار غیر معمول است و پیش از این مقام‌های کاخ سلطنتی هیچگاه درباره چنین موضوعاتی اظهارنظر نمی‌کردند.

علاوه بر شکایتی که این زن روز سه‌شنبه هفته گذشته کرده است، دو زن دیگر نیز مدعی هستند که از سوی جفری اپستین مورد سوءرفتار جنسی قرار گرفته‌اند. این سرمایه‌دار آمریکایی در سال 2008 پس از محکومیت در پرونده آزار جنسی کودکان، زندانی شده بود.

این زنان شاکی از نحوه عملکرد دادستان‌های آمریکایی در پرونده میلیاردر آمریکایی شکایت کرده‌اند و می‌خواهند که مقام‌ها بار دیگر این پرونده را مورد بازنگری قرار دهند و اجازه ندهند که وی مرتکب جرایم فدرالی بیشتری شود و حبس طولانی مدتی برای وی در نظر گرفته شود.

زنی که ادعاهایی را علیه شاهزاده اندرو مطرح کرده تنها با عنوان "جین دوئه شماره 3" معرفی شده است و وی به همراه فردی دیگری از قاضی دادگاه فلوریدا خواسته است که به شاکیان پرونده اپستین بپیوندد.

این اولین بار نیست که پسر دوم ملکه انگلیس به دلیل دوستی با میلیاردر آمریکایی با اتهام‌هایی مواجه می‌شود. وی در سال 2011 نیز از مقام نمایندگی تجاری انگلیس کناره‌گیری کرد و علت آن جنجال بر سر ارتباط وی با جفری اپستین بود.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 393266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =