فارس نوشت:

عضو اقتصادی کمیسیون مجلس گفت: دادن یارانه نقدی به 98 درصد مردم به صورت مساوی خلاف قانون است و دولت امکان شناسایی دهک‌ها را دارد.

محمدرضا پورابراهیمی نماینده کمیسیون اقتصادی مجلس در برنامه مناظره تلویزیونی با اشاره به موضوع حذف پردرآمدها از یارانه نقدی گفت: به دلیل نقص در این اجرای قانون در دولت گذشته اکنون با مشکل مواجه شده‌ایم و دو بحث راجع به نحوه اجرا وجود دارد.

عضو اقتصادی مجلس ادامه داد: خوداظهاری و خودانصرافی اهمیت ویژه دارد در حالی که طبق قانون بودجه 93 گلایه از دولت این است که چرا قانون اجرایی نشد، حداکثر دو میلیون نفر از یارانه‌بگیران در اردیبهشت ماه انصراف دادند و اکنون 98 درصد مردم به طور مساوی یارانه دریافت می‌کنند که این موضوع خلاف قانون است و دولت باید قانون را اجرا کند.

به گفته پورابراهیمی امکان شناسایی دهک‌ها وجود دارد اما تبعات اجتماعی و سیاسی وجود دارد که می‌تواند آسیب‌های جدی برساند زیرا اکنون درآمدهای نفت و ارز به نصف کاهش یافته است.


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 393200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فراز A1 ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
    4 6
    حرف راست
  • ایرانی A1 ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
    2 5
    روزی که احمدی نژاد پایه این فساد رو گذاشت و کلاه شرعی پول امام زمان رو جعل کرد چرا هیچکدام از نماینده ها صداشون درنیامد؟ قبلا خلاف قانون نبود در دولت بعدی خلافه؟