شفاآنلاین نوشت:

رئیس بنياد امور بیماری های خاص ضمن تشريح ويژگي هاي رئيس آينده هلال احمرگفت: فردی که برای ریاست هلال احمر انتخاب می شود باید ضمن برخورداري از تخصص وتوان بالاي اجرايي ومديريتي در عين حال علاقمند به انجام امور داوطلبانه وخيرخواهانه باشد.

فاطمه هاشمی درباره ویژگی های رئیس جدید هلال احمر اظهار کرد: فردی که به عنوان رئیس هلال احمر انتخاب می شود باید اعتقاد به همکاری مردم داشته باشد و مورد اعتماد مردم باشد.

وی با بیان اینکه فرد انتخاب شونده باید وجهه بین المللی هم داشته باشد خاطرنشان کرد: ریاست جدید هلال احمر باید تحولات بین المللی را بشناسد تا بتواند مانند سازمان های جهانی هلال احمر و صلیب سرخ کمک های بین المللی را جمع کند و همچنین درمواقع نياز نيز به آنها کمک کند.

رئیس بنياد امور بیماری های خاص، درآمد زایی را جزء وظایف هلال احمر ندانست و گفت: متاسفانه هلال احمر با تشکیل شرکت هایی به دنبال کارهای درآمدزا است و این یکی از مشکلاتی است که در کشور وجود دارد. به همین منظور فردی که می خواهد مسئول هلال احمر شود باید به این امرتوجه داشته باشد.

هاشمی بررسی نیازهای مردم را جزء وظایف هلال احمر دانست و اظهار کرد: هلال احمر باید برای نیازمندان امکاناتی را به وجود آورد تا بتوانند به طور رایگان از آن استفاده کنند.

فرزند آيت الله هاشمي رفسنجاني همچنین انتخاب دستوری و تحمیلی فردی را به عنوان رئیس جید هلال احمر نادرست بیان کرد و گفت: برای انتخاب ریاست هلال احمر باید شرایط و ضوابط خاصی در نظر گرفته شود و بر اساس آن شرایط افراد رای بدهند وباتوجه به توانايي ها و تخصص گزينه اصلح را براي خدمت گذاري به مردم وكشورانتخاب كنند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 393160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بیکار US ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
    7 4
    خودش از همه بهتره . هم تخصصشو داره هم تجربه اش رو . ولی اینجا ایرانه دیگه . کسی واسه این چیزا ارزش قائل نیست. اگه یه مصاحبه علیه باباش و هقیه اعضای خانواده اش بکنه شانشس بیشتر میشه.