میزان به نقل از دبیر کل حزب موتلفه اسلامی نوشت: ما در حزب موتلفه اطلاعاتی داریم که حزب اصلاح‌طلب اعتدال و توسعه مدتی است مسافرت‌های استانی خود را شروع کرده و با گره زدن زلف مسئولان ستادهای رییس جمهور به خود در حال فعالیت انتخاباتی است.

 

محمدنبی حبیبی امروز (پنجشنبه) در ششمین کنگره سالانه جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، گفت: اصول‌گرایان راه دومی جز ائتلاف ندارند و فقط و فقط باید به ائتلاف فکر کنند.

او گفت: ما حق نداریم بر سر اختلاف سلیقه‌های احتمالی ائتلاف را به عنوان تنها راه‌حل کنار بگذاریم. البته این ائتلاف بدون محوریت روحانیت نیم‌بند خواهد بود و اصول‌گرایان زیر چتر جامعتین به وحدت خواهند رسید.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: ما در حزب موتلفه اطلاعاتی داریم که حزب اصلاح‌طلب اعتدال و توسعه مدتی است مسافرت‌های استانی خود را شروع کرده و با گره زدن زلف مسئولان ستادهای رئیس جمهور به خود در حال فعالیت انتخاباتی است.

حبیبی با بیان اینکه اصول‌گرایان کاملاً در حال درو شدن هستند، گفت: حتی در یکی از استان‌ها همه فرمانداران یک دست از اصلاح‌طلبان انتخاب شده‌اند. به همین دلیل است که باید به ائتلاف بین اصول‌گرایان به عنوان تنها راه‌حل فکر کنیم.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود به حماسه 9 دی اشاره کرد و یادآور شد: عده‌ای تلاش می‌کنند صورت مسأله فتنه را پاک کنند. اگر کسی فتنه 88 را در حد رقابت‌های انتخاباتی محدود کند خیانت کرده چرا که فتنه برای براندازی بود و حتی عده‌ای با مسلسل و بی‌سیم‌های پیشرفته تجهیز شده بودند و با رمز تقلب که از خارج از کشور طراحی شده بود قصد براندازی داشتند.

 


17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 393053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    1 1
    واقعاً عجیبه تا این زمان که دارم این کامنت رو میزارم 38 مثبت و 0 منفی به کامنتهای مخالف ایشون داده شده