فارس نوشت:عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از پیگیری تحقیق و تفحص صداوسیما خبر داد.

 

کمال‌الدین پیرموذن صبح امروز در جمع تعدادی از خبرنگاران در اردبیل گفت: صدا‌و‌سیما برای چندمین بار هویت و ارزش‌های دینی و اسلامی و تولید داخلی را مورد بی‌حرمتی قرار داده و سعی‌اش بر این است تا به هر شکل ممکن با تفسیرها و اخبار متفاوت حقیقت آنها را زیر سئوال ببرد که انتظار می‌رود رسانه ملی در رفتار خود تجدید نظر کند.

او در مورد کارت زرد مجلس به وزیر صنعت گفت: این کارت زرد منصفانه نبوده و ما انتظار داشتیم که نمایندگان مجلس در همراهی دولت و توسعه همه جانبه این بخش از فعالیت‌های خوب و مثبت وزارت صنعت، معدن و تجارت حمایت می‌کردند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در مورد تحقیق و تفحص از صدا و سیما نیز گفت: ما این کار را در مجلس پیگیر هستیم چرا که صدا و سیما گاه مغایر با منافع نظام و کیان و در حمایت نکردن از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نسبت به تقویت تولید ملی بی‌تفاوت بوده و هیچ حرکتی را در این حوزه انجام نمی‌دهد.

پیرموذن برخی اقدامات رسانه ملی در زیر سئوال بردن تولید ملی به باب انتقاد گرفت و ادامه داد: به هیچ‌وجه چنین رویه‌ای مناسب نیست.

او گفت: رئیس جمهور کشورمان نیز با حضور در آیین پایانی مانور رسول گرامی اسلام (ص) از نزدیک از سیستم‌های دفاعی کشور به ویژه موشک‌های دوربرد و توانمند ارتش بازدید کرده و در جریان این تحولات قرار گرفت.

‌نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود گفت: نیروهای نظامی و انتظامی امروز مورد حمایت قاطع نظام هستند چرا که هوشیاری و مراقبت آنها زمینه‌ساز امنیت پایدار است.

 


17231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 393042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا A1 ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
    2 1
    آقای پیرموذن از زحمات شما متشکریم ولی از همکاری اونا بابت این تحقیق و تفحص ناامید هستیم