رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه اصولگرایان به دنبال وحدت و همگرایی هستند گفت: تا زمانی که احزاب اصولگرا و سلیقه های مختلف آنان کنارهم ننشینند وروی مسائل به توافق جمعی نرسندنمی توانند تاثیرگذار باشند. بنابر این راهی غیر ازهمگرایی و وفاق نداریم.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی روزپنج شنبه درکنگره سراسری جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت:مجموعه ای دراین کشوربه نام اصولگرا وجودداردکه دل به ارزش های انقلاب و خون شهدا بسته و می خواهد یک جمعیت موثر باشد.

او ادامه داد: ما اصولگرایان می خواهیم تاثیرگذار باشیم نه آنکه عده ای با کلمات تحقیرآمیز بگویند که ما اثر و یا تفکری نداریم.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه یکی از امکانات کلیدی برای تاثیرگذاری اصولگرایان را همگرایی و وفاق دانست و گفت: برای تاثیرگذاری احزاب اصولگرا کنار هم بنشینند و به توافق جمعی برسند و راه دیگری به غیر از این نداریم.

تقوی از برگزاری کنگره توسط ایثارگران تشکر کرد و گفت: حرکت هایی از این دست اثربخش است و باید خودشیفتگی ها و منیت ها کنار گذاشته شود.

او گفت: احزاب اصولگرا می توانند کلاس تربیتی باشند و به عنوان نمونه هر چند وقت یکبار دستاوردها و فعالیت های خود را بیان کنند.

این عضواصولگرایان گفت: تاکنون در استان ها و در تهران برنامه های مختلفی برای وفاق برگزار شده و شعار ما همه با هم است نه همه با من.

تقوی ادامه داد:هراصولگرایی که در کشور درهر مسندی خدمت می کند از ما است حال آنکه در حزب ما باشد یا نباشد.

او گفت: اصول و چارچوبی دراصولگرایی مشخص است و حرکت روی آن بسیار اهمیت دارد؛ همه آنانی که در حفظ چارچوب ها حرکت می کنند با هم هستند هر چند که سلیقه ها تفاوت داشته باشد.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گفت: اگر می خواهیم تاثیرگذار شویم و خدمت به محرومان کنیم باید مقدماتش را فراهم کرد ومقدمات آن همگرایی است که در این خصوص بنده ملاقات با سران اصولگرا داشتم و جلساتی را نیز برگزار کردم.

تقوی ادامه داد: در این جلسات عده ای حضور یافتند و عده ای نتوانستند شرکت کنند که آن افرادی که غایب بودند نیز از ما تشکر کردند که ما نیز قدردان همه آنها هستیم.

او گفت: جلسات عمومی اصولگرایان تاکنون در تهران برگزار شده و هفته آینده نیز با حضور شخصیت های مختلف اصولگرایی شکل می گیرد و در جلسه پنج شنبه آینده آیت الله علم الهدی سخنرانی می کند.

این عضو اصولگرایان بر وحدت احزاب اصولگرا تاکید کرد و گفت: منشور جامعتین محور وحدت قرار دارد.

تقوی در ادامه به جلسات پنج شنبه ها اصولگرایان اشاره کرد و گفت: هر هفته این جلسه را برگزار می کنیم و البته در تهران و استان ها نیز جلسات عمومی را مدنظر داریم.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه با بیان اینکه عده ای به بنده می گفتند پشت صحنه شما چه کسی است گفت: من به آن عده که چنین پرسشی را مطرح می کردند گفته ام حرکت ما شفاف است و پشت و رو ندارد؛ ما مقلدان رهبری هستیم و به هیچ کس هم گزارش نمی دهیم؛ اگر قرار بر گزارش شود به جامعه روحانیت و جامعه مدرسین گزارش می دهیم.

تقوی گفت: ما با هیچ کس نبسته ایم و تنها مقلدان رهبر معظم انقلاب هستیم

او ادامه داد: بر رویکرد وحدت ، وفاق و همگرایی در میان احزاب اصولگرا و تمامی اصولگرایان تاکید و اهتمام داریم.

 


17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 393037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    66 8
    جایگاه ایشان بایستی در دست فردی معتدل و فراجناحی باشد
  • بی نام A1 ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
    24 1
    تریبون نماز جمعه نباید در اختیار یک جناح خاص باشد
  • غضنفر GB ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
    17 1
    مگه تریبون نماز جمعه نباید فراجناحی باشه؟