تسنیم نوشت:

جب بوش در حالی از همه سمت‌های خود در بخش‌های غیر انتفاعی و تجاری استعفا داده که این اقدام مسیر لازم برای شرکت وی در رقابت‌های انتخاباتی ۲۰۱۶ میلادی را هموار خواهد کرد.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از آسوشیتدپرس، جب بوش فرماندار سابق فلوریدا روز گذشته از کلیه سمت های خود شامل عضویت در هیات مدیره شرکت های غیر انتفاعی و تجاری استعفا داده است. این ادامه روندی بوده که از اوایل دسامبر آغاز شده و جب بوش اعلام کرده بود که فعالانه در رقابت های انتخاباتی شرکت خواهد کرد.
بر اساس این گزارش، سخنگوی جب بوش در این باره تاکید کرد که بازنگری بوش در منافع تجاری خود یک گام طبیعی است تا وی تمرکز خود را بر روی رقابت های انتخاباتی و جلب حمایت لازم برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری معطوف کند.
جب بوش بیشترین شانس را در بین سایر نامزدهای جمهوریخواهان برای شرکت در رقابت های انتخاباتی با نامزد دموکراتها خواهد داشت. وی پس از پایان مسئولیت به عنوان فرماندار فلوریدا در شرکت های خصوصی تجاری زیادی فعالیت داشته است.
البته اقدام جب بوش در استعفا از این شرکت ها ضرری به سایر کسب و کارهای وی که به عنوان شریک تجاری فعالیت داشته وارد نخواهد کرد.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 392993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =