یک مقام آژانس امداد و نجات اندونزی از پیدا شدن بدنه هواپیمای ایر آسیای مالزی در دریای جاوه خبر داده است. با این حال هنوز این خبر رسما تایید نشده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،تصاویر سونار بدست آمده از ردیاب زیردریایی، شیئی بزرگ و سیاهی را در زیر دریا نشان می دهد که احتمالا متعلق به بدنه هواپیمای ناپدید شده ایرآسیا است که در عمق سی تا پنجاه متری زیر دریا واقع شده است.

جسد دهها تن از سرنشینان این هواپیما روی آب شناور است اما مقامات می گویند با وجود باد و امواج بلند دو تا سه متری دریا جمع آوری اجساد از روی دریا زمان می برد. تاکنون جسد سه نفر از آب گرفته شده است.

مشکل آیرودینامیکی هواپیما قبل از سقوط در دریا، یکی از تئوری ها درباره علت سقوط این هواپیماست.

هواپیمای مسافربری ایر آسیا با 162 سرنشین روز یک شنبه در نیمه راه پرواز دو ساعته از سورابایا در اندونزی به سنگاپور، از صفحه رادار ناپدید شد.

منبع: یورونیوز

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 392902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    20 39
    درود بر دوستان متوهم داخلی دوستانی که تا یه اتفاقی میفته پای فضایی ها را به میان میکشند اکنون ایا عبرت گرفتید؟ حالتان چگونه است. یادتونه میگفتید اینها اگر قدرت داشتند هواپیما رو پیدا میکردندحرفهی پارسالتونه ها یادتونه پای فضایی ها و ...رو در این حادثه به میان کشیده بودید؟ توهم و تخیل در داخل بیداد میکند.