عامل انتحاری داعش که تنها ۱۴ سال سن داشت لحظاتی پیش از منفجر شدن کمر بند انتحاری خود را به نیروهای امنیتی عراق تسلیم کرد.

 

 

 



به گزارش تسنیم به نقل از المیادین،چندی پیش درحالی که گروه‌های تروریستی داعش برای انجام عملیات تروریستی انتحاری علیه یکی از مساجد شیعیان در منطقه "البیاع" بغداد برنامه ریزی کرده بودند، عامل انتحاری آنان که یک نوجوان 14 ساله بود خود را به نیروهای امنیتی عراق تحویل داد.

این نوجوان سوری که خود را "اسید باهو" معرفی کرده است در مصاحبه با خبرنگار شبکه خبری المیادین گفت: مرا از سوریه به عراق آوردند و امکان بازگشت به نزد خانوده برایم فراهم نبود به همین دلیل تصمیم گرفتم خود را به نیروهای امنیتی عراق تسلیم کنم تا آنان مرا به خانواده‌ام که هم اکنون به ترکیه مهاجرت کرده‌اند برسانند.

اما از آن بیم داشتم که درصورت تسلیم شدن در میدان نبرد مرا اعدام کنند بنابراین تصمیم گرفتم نام خود را در لیست داوطلبان عملیات انتحاری ثبت کنم، مطمئن بودم که اگر هنگام عملیات انتحاری خودرو و یا کمربند خود را منفجر نکرده و تسلیم نیروهای امنیتی عراق شوم آنان مرا به خانواده‌ام خواهند رساند.

نیروهای امنیتی حاضر در صحنه نیز توضیح دادند که این نوجوان نزد آنان رفت و پس از تسلیم کردن خود گفته است که او همانند آنان مسلمان است و نمی‌خواهد به کسی آسیب برساند.

49261

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 392893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    157 5
    خوبه از راه دور منفجرش نکردن .
  • حسن A1 ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    12 85
    سران فتنه شجاعت راازاین بجه یادبگیرید
    • بی نام A1 ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
      45 5
      سو استفاده گر، تو هم این اخلاقو از اونا یادگرفتی
    • محمد A1 ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
      3 6
      کاملا موافقم