رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون: یکی از زمینه های فتنه 88 مناظره های تلویزبون بود

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سازمان بسیج مستضعفین یکی از زمینه های بروز فتنه 88 را مناظره های تلویزیونی ناصحیح دانست که نامزدهای انتخابات در آن به یکدیگر هتاکی کرده و با سیاه نمایی خدمات 30 ساله نظام را زیر سئوال بردند.

حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی، رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون در گفتگو با خبرآنلاین، با بیان اینکه نباید سران فتنه را در داخل کشور بدانیم ، ادامه داد: سران اصلی فتنه استکبار ، اسرائیل ، انگلیس  و اتاق های فکری بود که برای انجام این عملیات در غرب تشکیل شده بود و کسانی که در داخل به عنوان فتنه گر مطرح هستند، پیاده نظام های اجرای فتنه هستند که خواسته یا ناخواسته در نقشه عملیاتی دشمن قرار گرفتند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون با اشاره به زمینه های ایجاد فتنه 88 خاطرنشان کرد: شبهه افکنی نسبت به سلامت انتخابات، تشکیل کمیته صیانت از آراء وزیر سئوال بردن ناظران، مجریان انتخابات و استقلال کشور، اتهام زنی، هتاکی و سیاه نمایی خدمات 30 سال نظام در مناظره های انتخاباتی، پرچمداری برخی نزدیکان مسئولان کشور در ستادهای تبلیغاتی کاندیدای خاص، اعلام پیروزی زودهنگام قبل از اعلام نتیجه انتخابات ، عدم تبعیت از قانون و در نهایت اعلام تهمت تقلب به نظام به عنوان رمز عملیات شورش های خیابانی را می توان به عنوان اصلی ترین عوامل به وجود آورنده این فتنه دانست.

رضایی تصریح کرد: نظام و مقام معظم رهبری نهایت سعه صدر را در قبال کاندیدای معترض به نتیجه انتخابات انجام دادند و در جلسه ای به موسوی فرمودند حرکتی که شما شروع کرده اید، شاید شروعش با شما باشد اما نمی توانید از ادامه آن جلوگیری کنید .

وی با بیان اینکه عده ای امروز مدعی این هستند که فتنه دعوای شخصی بین موسوی و احمدی نژاد بوده است، گفت: سئوال ما از این افراد این است که پس چرا از این به اصطلاح آن ها دعوای شخصی آمریکا، اسرائیل و انگلیس خوشحال شدند و اتفاقاتی که در سال 88 افتاد دقیقا همان چیزی بود که آثار آن را می توان در انقلاب های رنگی مشاهده کرد.

وی تصریح کرد: فتنه خط قرمز نظام است و باید با همه افراد و گروه‌هایی که حتی پس از نماز جمعه رهبر معظم انقلاب بیانیه و فراخوان دادند و  منجر به کشته شدن مردم بی گناه شدند، برخورد جدی و انقلابی کرد.

رضایی با بیان اینکه مردم کسانی را که شیرینی موفقیت نظام در برگزاری یک انتخابات باشکوه و حداکثری را در کام آن ها تلخ کردند را هرگز نمی بخشند، تاکید کرد: اگر فتنه اتفاق نمی افتاد در عرصه بین الملل نیز بیشتر از گذشته می توانستیم میدان داری کنیم.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون یاد آور شد: آخرین تیری که دشمن در فتنه رها کرد و همان باعث شعله ور شدن خشم مردم علیه فتنه گران مورد حمایت استکبار شد و زمینه رقم خوردن حماسه خودجوش 9 دی را به وجود آورد، هتک حرمت بیرق امام حسین (ع) در روز عاشورا بود، چراکه مردم ایران همه عزت خود را از وجود سیدالشهدا (ع) می دانند و به همین دلیل دیگر نتوانستند تحمل کنند.

وی با بیان اینکه در نهم دی مردم ایران اوج اسلامیت و جمهوریت نظام را به نمایش گذاشتند ، تاکید کرد: امروز در 9 دی 93 نیز پیام ما این است که از همه مسئولان کشور می خواهیم که به هیچ عنوان اجاز ندهند که فتنه گران در کشور میدان داری کنند و خواستار محاکمه آن ها هستیم.

/ 212 212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 392716

برچسب‌ها