۰ نفر
۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱

بیش از 40 جسد از مسافران هواپیمای مالزی در محل سقوط هواپیما توسط یک کشتی جنگی پیدا شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،یک کشتی جنگی تا 40 جسد سرنشینان هواپیمای ایرباس A320-200 ایرآسیا را کشف کرده و تعداد اجساد پیدا شده در حال افزایش است.

در همین حال شبکه تلویزیونی 'مترو' اندونزی عصر روز سه شنبه از کشف شش جسد شناور بر روی آب در منطقه جستجوی تیم بین المللی برای یافتن پرواز 8501 ناپدید شده 'ایر آسیا' خبر داد.

مقامات اندونزیایی اعلام کردند این اجساد به وسیله یک بالگرد در منطقه 'پان کالان بون' در استان کالیمانتان مرکزی اندونزی شناسایی شده است.

پیش از این 'دجوکو مورجات مودجو' مدیر عامل سازمان هواپیمایی کشوری اندونزی کشف قطعاتی از هواپیمای ناپدید شده 'ایر آسیا' را تایید کرده بود.

وزیر حمل و نقل اندونزی قرار است به زودی عازم این شهر اندونزی شود تا مساله مورد بررسی قرار گیرد.

منبع: رویترز

4646

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 392696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احسان IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    13 6
    خبر مربوط به اندونزیه نه مالزی
  • بی نام IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    16 0
    خدا همه رفتگان را بیامرزد.
  • بی نام IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    20 7
    دوستانی که دنبال تئوری توطئه بودند الان نا امید شدند و باید به فکر جریان دیگری باشند تئوری دزدیدن هواپیما توسط فضایی ها هم شکست خورد واقعا من نمیدانم که اینها بعد از اینکه لاشه هواپیما پیدا شد و اجساد پیدا شد چه فکری میکنند ایا عبرت میگیرند و دست از سناریوسازی برمیدارند یا به سناریوهای دیگه ای فکر میکنند.خداوند این دسته از ادمها را شفا دهاد. اخه خداوند عقل رو به انسان داده که تحلیل کنه خلبان گفته که هوا بد است و خواستار تغییر شده که ان اتفاق افتاده باز یک عده ام خیالباف متوهم میگویند نه این کار فضایی ها است یا کار فلان کشوره و...واقعا باید طلب شفاعت کرد برای شما البته تجربه نشون داده که روتون کم نیست و کم نمیارید.